DICE: humoras gali apriboti Battlefield: Bad Company sėkmę


Maždaug prieš mėnesį studijos DICE kūrybinis vadovas Lars Gustavsson buvo nusiteikęs optimistiškai, kalbėdamas apie serijos Battlefield ateitį. Tačiau panašu, kad L. Gustavsson kolegos nelabai linkę sutikti su jo nuomone.

battlefield-bad-company

Duodamas interviu leidiniui OXM, studijos DICE vykdomasis prodiuseris Patrick Bach pareiškė, jog ant konvejerio pastatytas Battlefield turi daug daugiau perspektyvų, nei Bad Company, kadangi šioje nemažai ironijos, o „per daug asmeniška komedija“ didelės sėkmės sulaukti negali.

Aš manau, kad būtent čia slypi skirtumai tarp nedidelių ir masinių rinkos segmentų“,- teigė Patrick Bach. „Jei darote produktą labiau nišinį, turėsite daugiau laimingų fanatų, tačiau pati auditorija bus mažesnė.“

Kai mes sukūrėme Bad Company ir jo pratęsimą, mes sulaukėme jūros kritikos: „Kodėl aš turėčiau tai žaisti? Tai nerimta šaudyklė ir man tai nepatinka. Aš noriu rimtesnės, su griežtesniu polinkiu“. O mes galvojome, kad tai bus linksma! Mes ją mylėjome, mes galvojome, kad tai bus puikus žaidimas! Pasakojimas buvo nuostabus, personažai taip pat.“

Antra vertus, Patrick Bach pridūrė, jog tai visiškai nereiškia, kad frančizė bus užmiršta. Tačiau norint padaryti masinį produktą, kūrėjams teks ieškoti kompromisų ir sukurti kažką neutralesnio, nes kai prasideda humoras, ne visiems tai patinka.

Bet kokiu atveju, Patrick Bach sutiko, jog Bad Company serija turi labai savotišką humoro jausmą, ir pažymėjo, kad žaidimai, kurie savęs nepateikia labai rimtai, jam labai patinka. Aišku, paskutinį žodį tars leidėjas, o žinant, ko siekia Electronic Arts (EA), galima tik sukryžiuoti rankos ir kojų pirštus bei tikėtis, kad Bad Company nepraras savo išskirtinio bruožo.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos