Iki metų pabaigos Microsoft tikisi parduoti 16 mln. Surface planšečių


2012 metais kompanija Microsoft išleido krūvą pinigų, kad būtų kuo labiau išpopuliarinti planšetiniai kompiuteriai Surface bei operacinė sistema Windows 8. Tačiau šiemet kompanija jau turi Windows 8.1, ir jos marketingui ketina išleisti dar daugiau.

ms-surface

Jei praėjusiais metais reklamai buvo išleista $241 mln., tai 2013 m. šis skaičius padidės net iki $405 mln. Čia įeis reklama bei korporacijos produktų plėtra mažmeninėje prekyboje.

Microsoft tikisi, kad per ateinantį išpardavimų sezoną bus realizuota apie 16 mln. planšetinių kompiuterių su operacine sistema Windows. Tam ji pasiruošusi išleisti labai daug pinigų, kad būtų pasiekti tokie rodikliai.

Neseniai korporacija ėmė aktyviai bendradarbiauti su mažmeninės prekybos tinklu Best Buy. Naujas susitarimas numato, kad šio tinklo parduotuvėse atsiras Microsoft produktus pardavinėsiantys taškai.

Prieš metus Microsoft ketino užkariauti pirkėjų širdis keista reklama, kurioje visi šoko. Dabar vaizdo klipuose Microsoft demonstruos naujų įrenginių ir Windows 8.1 galimybes. Reklamose bus galima pamatyti sugrąžintą mygtuką „Start“ ir idėją „Windows yra visur“.

Kol kas programinės įrangos gigantas priverstas pripažinti, kad visame pasaulyje parduodamų kompiuterių su operacine sistema Windows po truputį mažėja, ir nauja reklaminė kampanija neigiamų tendencijų sustabdyti negalės.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos