iPhone brangumas padeda Lenovo užimti augančias rinkas


Kompanijos Lenovo III ketvirčio ataskaita leido suprasti, kad jos parduodamų išmaniųjų telefonų kiekis didėja net ne procentinėmis dalimis, o kartais. Naujienų agentūros Bloomberg teigimu, Lenovo vykdomasis direktorius tolimesnio augimo viltis sieja su išmaniųjų telefonų pardavimais besivystančiose šalyse, kurios diplomatiškai pavadintos „augančiomis rinkomis“.

Kompanijos Lenovo generalinis direktorius Yang Yuanqing (scmp.com nuotrauka)

Kompanijos Lenovo generalinis direktorius Yang Yuanqing (scmp.com nuotrauka)

Lenovo mobilūs įrenginiai jau parduodami 10 pasaulio regionų. Per artimiausius mėnesiu pardavimų geografija išsiplės iki 20 regionų. Tai bus daugiausia Artimųjų Rytų, Afrikos ir Lotynų Amerikos šalys. Siūlydama prieinamus išmaniuosius telefonus augančioms rinkoms, Lenovo bando užpildyti tą nišą, kuri ignoruoja kompanija Apple.

Būtent užsienio rinkos leidžia Lenovo tikėtis, jog didės jos pajamos iš mobilių įrenginių. Kalbama, kad per artimiausius penkerius metus pajamų dalis iš tokios produkcijos sudarys ne 20%, kaip dabar, o visus 50%.

Lenovo prioritetu yra natūraliai augantis verslas, priminė kompanijos galva, tačiau jei reikės, bus svarstomas ir kitų kompanijų įsigijimo klausimas. Tiesa, šiuo atveju Lenovo elgiasi atsargiai – jokių įsigijimų nebus, jei naudos negaus kompanija ir jos akcininkai.

Lenovo vadovo teigimu, jog kitų firmų įsigijimas – tai ne tikslas, o instrumentas. Reikia pažymėti, jog paskutiniu Lenovo daug kartų buvo tapusi „įtariamąja“ svarstymuose dėl BlackBerry pardavimo. Galbūt sandoris tikrai būtų įvykęs, tačiau viską galėjo sugadinti atsargus Kanados vyriausybės požiūris į kinų investuotojus.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos