KAZAM pristatė savo pirmuosius išmaniuosius telefonus


Skaitantys mūsų „IT pusryčius“ jau žino, kad išeiviai iš HTC sukūrė savo kompaniją – KAZAM. Šis britų startuolis, kaip teigia jo įkūrėjai, turėjo permąstyti išmaniųjų telefonų sąvoką. Planų ir pranešimų spaudai lygyje viskas atrodė intriguojančiai, tačiau neseniai anonsuoti pirmieji 6 išmanieji telefonai kol kas revoliucija nekvepia.

KAZAM išmanusis telefonas Thunder Q4.5, žvelgiant į Samsung, Sony ar LG flagmanus, atrodo gana įdomiai: IPS ekranas su 4,5“ įstrižaine ir 854 x 480 taškų raiška tarsi perduoda linkėjimus iš 2011-ųjų. Apartinės platformos pagrindu tapo MediaTek keturių branduolių procesorius, kurio tikslus modelis nepranešamas. Sistemai skirta 1 GB operatyvios atminties ir 4 GB kaupiklis, microSD skaitytuvas (iki 32 GB).

kazam-3g-smartphones

Thunder Q4.5 gavo kelias kameras – 8 MP su autofokusavimo sistema nugarinėje dalyje ir 2 MP priekyje. Akumuliatorius – 1800 mAh talpos. Operacinė sistema Android 4.2 Jelly Bean buvo kiek optimizuoja KAZAM inžinierių.

Likę penki išmanieji telefonai priklauso „Trooper“ prekiniam ženklui, skirtų nebrangių sprendimų segmentui. Visų jų aparatinė dalis vienoda: dviejų branduolių 1,2 GHz MediaTek procesorius, 512 MB operatyvios atminties. Skirtumai tik ekranų įstrižainėse, baterijose ir kamerose. Visų ekranų matrica – IPS. Mažiausias yra modelis X3.5 – 3,5“ (320 x 480), kiek didesnis X4.0 su 4.0” (480 x 800), tuo tarpu kitų modelių – X4.5, X5.0 ir X5.5 ekranų raiška sudaro 480 x 854 taškų.

X3.5 gavo 1300 mAh bateriją, tuo tarpu didžiausią gavo X5.5 su 5.5“ ekranu – 2500 mAh. Priekinė kamera visų vienoda – 0,3 MP, tuo tarpu mažiausios raiškos pagrindinė teko X3.5 – 3,2 MP, didžiausia pas X5.5 – 5 MP.

Visi šeši išmanieji telefonai gavo dviejų SIM palaikymą, tiesa, radijo modulis tik vienas, tad vienu metu gali būti aktyvi tik viena SIM kortelė.

Kadangi patys KAZAM atstovai supranta, kad iš biudžetinių Android telefonų naujokai neišsiskiria, kompanija nusprendė akcentuoti garantinį palaikymą. Pavyzdžiui, nepriklausomai nuo to, kas nutiko ekranui, jei išmanusis telefonas pirktas ne vėliau kaip prieš 12 mėnesių, ekranas bus pakeistas nemokamai.

Antru išskirtiniu palaikymo bruožu taps nuotolinė pagalba. Pagalbininkas bus iškviečiamas, naudojant specialią aplikaciją: KAZAM atstovas galės prisijungti ir padėti išspręsti iškilusią problemą. Tiesa, analogišką idėją plėtoja ir Amazon, kuri leidžia naudotis Mayday programa ir gauti planšetinių kompiuterių Kindle Fire HDX palaikymą nuotoliniu būdu. Ateityje KAZAM savo paslaugų spektrą žada plėsti.

Analitikai gana skeptiškai vertina naujos kompanijos perspektyvas. Nežiūrint į tai, kad KAZAM gana aiškiai orientuojasi į biudžetinį segmentą, kur dar yra vietos, kompanijai bus labai sunku rungtyniauti su garsesniais vardais, tokiais kaip Samsung, Nokia, LG ir kitais. Esminis argumentas – kaina – tampa firminiu, kalbant apie Kinijos kompanijas (pavyzdžiui, Xiaomi, Oppo, Lenovo, ZTE, Huawei ir kt.), todėl KAZAM lieka tik firminės paslaugos, kurias, matyt, ir teks aktyviai reklamuoti.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos