Sony vadovas: „Nintendo reikalinga, kad žmonės pirktų Playstation“


Rinkoje turime tris „didelius“ žaidimų konsolių gamintojus: Sony, Microsoft ir Nintendo. Paskutinioji ilgą laiką stovėjo gana nuošaliai nuo pirmųjų dviejų. Nintendo konsolės išpopuliarėjo dėl savo garsių ir įsimenančių žaidimų personažų, pavyzdžiui, Mario, Zelda ir kt.

wii-u-640

Dabar rinkoje kova įsisiūbuoja tik tarp dviejų naujos kartos konsolių – Sony Playstation 4 ir Microsoft Xbox One. Naujoji Nintendo Wii U rinkoje prieinama jau keletą mėnesių, tačiau jos pardavimai yra labai prasti. Konkurentų kompanijos Sony Worldwide Studios vadovo Shuhei Yoshida teigimu, taip įvyko todėl, kad kompanija Nintendo užsiėmė ne savais reikalais.

Aš turiu kelias Wii U“, – teigia S. Yoshida. „Aš žaidžiu Wii U skirtus žaidimus su savo dukromis, kadangi [Nintendo] kuria įdomių žaidimų, skirtų visai šeimai“. Sony atstovas įsitikinęs, kad stipri Nintendo reikalinga pasauliui, o ir tai pačiai Sony: būtent Nintendo yra tas laidininkas, kuris vaikus įtraukia į video žaidimų pasaulį, ir jie išlieka žaidėjais, kai tampa suaugusiais.

Būtent todėl Shuhei Yoshida mano, kad kūrėjai su Wii U suklydo, kai nusprendė konsolę pozicionuoti kaip sprendimą, skirtą užkietėjusiems žaidimų gerbėjams. Jis mano, jog strategijos sėkmė arba fiasko priklauso nuo sugebėjimo iškelti tikslus. „Aš nežinai, ką Nintendo norėjo pasiekti, kai išleido Wii U“, – kalbėjo Sony padalinio vadovas.

Shuhei Yoshida stebina tai, kad Nintendo nusprendė užsiimti sau nebūdingais dalykais – žaidimais, skirtais ne vaikams, o suaugusiems. Bent jau naujos kartos konsolės Wii U sumanymas buvo būtent toks. Ir Sony atstovas nesupranta, kodėl konkurentai taip pasielgė.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos