Valve neketina platformai SteamOS kurti išskirtinių žaidimų


Duodami interviu portalo IGN žurnalistams, Valve darbuotojai Greg Comer ir Anna Sweet pateikė kompanijos poziciją žaidimų ir SteamOS atžvilgiu. Jų teigimu, išskirtinių SteamOS projektų nebus. Valve atstovų teigimu, panaši praktika prieštarautų kompanijos filosofijai. Valve visuomet siekė, kad žaidimai būtų prieinami visoms platformoms ir niekada nebūtų skirti konkrečiai iš jų.

Steam-Machine-and-Steam-Controller

Greg Comer teigė: „Jūs nesulauksite iš mūsų jokių išskirtinių SteamOS skirtų žaidimų ar aplikacijų. Mes panašių dalykų daryti neketiname.“

Trečių šalių žaidimai taip pat negalės būti skirti vien tik SteamOS, o apie tai pranešė Valve atstovė Anna Sweet: „Kiekvieną kartą, kai mes svarstome sąlygas su savo partneriais, mes raginame juos platinti žaidimus, kurie bus skirti visoms platformoms, ne tik mūsų. Mes manome, kad klientai – visur, o mūsų partneriams kaip tik naudinga kurti visoms platformoms skirtus žaidimus.“

„Kūrėjams būtų gana kvaila apriboti savo žaidimą kokia nors konkrečia platforma“, – pridūrė Greg Comer. „Tačiau mažoms, nepriklausomoms studijoms, kurios jaučią resursų stygių, rinkos ribojimas – gana suprantamas reiškinys, tačiau tai yra visai kita istorija.“

Tokie Valve darbuotojų pareiškimai šildo širdis tų žaidėjų, kurie bijojo, jog Half-Life 3 (jei apskritai toks pasirodys) bus skirtas tik Steam Machines. Antra vertus, yra nemažai projektų, kurie skirti tik vienai konkrečiai platformai. Tiesa, šiuo atveju tai dažniausiai būna konsolių gamintojai – Sony ir Microsoft, kurie dosniai sumoka kūrėjams už tai, kad žaidimai būtų suderinami tik su jų produktais.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos