Blizzard: „World of Warcraft sąlyginai nemokamu žaidimu netaps“


Nors World of Warcraft žaidėjų kiekis ir toliau mažėja, imtis radikalių priemonių ir paversti žaidimą Free-2-Play (F2P) projektu Blizzard nežada. Grąžinti susidomėjimą kūrėjai planuoja, išleisdami eilinį stambų atnaujinimą, kuris buvo pristatytas renginyje BlizzCon 2013.

wow-lich-king-arthas

WoW vyriausiasis prodiuseris Jason Hutchins pažymėjo, jog šiuo metu žaidimas nekeis savo verslo modelio. „Mus visiškai tenkina dabartinis apmokėjimo modelis – jis labai efektyvus. Dabar mes bandome stabilizuoti vartotojų bazę ir savo veiksmais esame patenkinti. World of Warcraft buvo kuriamas, neatsižvelgiant į free-to-play, o sąlyginai nemokami projektai, man rodos, gali tapti sėkmingais tik tuomet, jei nuo pat kūrimo pradžios buvo orientuoti į tokią naudojimo schemą.“

Blizzard įkūrėjas ir vykdomasis direktorius Mike Morhaim pastebėjo, kad norint išsaugoti vartotojų bazę, reikia nuolat plėtoti žaidimą ir paįvairinti jį naujais elementais. Tuo pačiu metu reikia stebėti, kad žaidimas ir toliau išliktų žinomas, nors neabejojama, kad WoW ir toliau turi šviesią ateitį.

Per paskutinius metus World of Warcraft prenumeratorių skaičius sumažėjo 2 mln. žmonių ir dabar sudaro 7,6 mln. Vis tik žaidimas ir toliau išlieka vienu populiariausių šiuo metu rinkoje esančių MMOG projektų, kurie reikalauja prenumeratos. Kiti dideli projektai, tokie Star Wars: The Old Republic ir Lord of the Rings Online, iš pradžių reikalavę mėnesinių įmokų, dabar tapo F2P žaidimais, tačiau ir toliau nusileidžia Blizzard produktui.

Vienas komentaras

  1. sn1k4r parašė:

    Nors Blizzard istikruju moka kurti tokio zandro zaidimus, bet jau pats laikas orentuotas i F2P, nes po to bus per velu 🙂


Kitos kategorijos naujienos