Amazon seka Microsoft pėdomis – sukūrė Apple reklamos parodiją


Kompanija Apple sukūrė ne vieną įsimintiną reklaminį vaizdo klipą. Paprastai juose rodomas naujas produktas baltame fone, grojant įsimintiną muzikinį kūrinį, o kompanijos vyriausieji kūrėjai pasakoja apie produktų privalumus. Šį stilių bando kopijuoti daugelis mobilių įrenginių gamintojų. Visai neseniai tuo užsiėmė ir Amazon.

El. prekybos gigantas konkurento planšetiniam kompiuteriui iPad Air priešpastato savo Kindle Fire 8.9 HDX. Pateiktas vaizdo klipas – aiški Apple viceprezidento ir vyriausiojo dizainerio Jonny Ive žodžių parodija.

Amazon reklaminio klipo siužetas numato, kad sąlyginis „Ive“ pasakoja apie itin didelę iPad Air ekrano raišką, tačiau jam atsakoma, kad naujasis Kindle Fire turi vienu milijonu taškų daugiau – (2560 x 1600 prieš 2048 x 1536). Taip pat minimi ir kiti Amazon planšetinio kompiuterio privalumai – jis ne tik lengvesnis (apie 20%), bet ir pigesnis ($379 prieš $499).

Reikia pažymėti, kad panašius dalykus mėgsta daryti kompanija Microsoft. Vis tik programinės įrangos giganto turimam Surface praktiškai nėra ką pasiūlyti vartotojams, kalbant apie svorį, ekrano raišką ir dizainą. Natūralu, kad Microsoft linkusi akcentuoti tai, kad Surface planšetiniuose kompiuteriuose galima rasti įprastą PC platformoms operacinę sistemą Windows, pilnavertį USB lizdą, taip pat biuro programų paketą Microsoft Office, kurio pilnavertės versijos kol kas neturi nei Android, nei iOS.

2 komentarai (-ų)

  1. lol parašė:

    ir teisingai daro 😀 o tai visi galvoja, kad retina ekranas kazkoks superinis, nors jau seniai kiti irenginiai turi net geresnius ekranus

  2. Svečias parašė:

    Apgailėtina reklamuoti savo produktą niekinant kitą 🙂 Iš šono beviltiškai atrodo.

    O dėl biuro paketo iOS turi pilnavertį Pages, Numbers, Keynote.


Kitos kategorijos naujienos