Analitikai horizonte jau mato iPhone su didesniu ekranu


Išmanieji telefonai su didelės ir labai didelės įstrižainės ekranais pasižymi gana nemaža paklausa. Kompanija Apple su 4“ ekraną turinčiu iPhone tarp kitų rinkos gigantų atrodo ne itin perspektyviai. Nemažai vartotojų laukia, kada Apple išleis Android planšetofonų analogą, nors pati Apple teigia, kad 4“ – tai optimalus dydis telefonui: viskas, kas daugiau, labiau primena planšetę, nei išmanųjį telefoną.

phil-schiller-iphone

Apple viceprezidentas Phil Schiller pristato išmanųjį telefoną iPhone 5S

Bet kokiu atveju, nemažai analitikų mano, kad didesnį ekraną turintys iPhone pasižymės nemaža paklausa. Analitikai iš kompanijos MarketWatch mano, jog Apple jau seniai darbuojasi prie planšetofono, o jo debiutas įvyks jau 2014 metais. Kartu pateikiamos ir tokios prognozės priežastys.

Visų pirma, planšetofonai išpopuliarėjo gana seniai, taigi Apple turėjo būti sukūrusi ne vieną prototipą, tačiau išleisti jo neskubėjo. Dabar tai padaryti pats laikas, mano analitikai Cantor Fitzgerald ir Brian White. Keisti savo „įstrižainės politiką“ Apple turėtų priversti Azijos rinka.

Būtent Azijoje (tame tarpe ir didžiausioje jos rinkoje – Kinijoje) išmanieji telefonai su dideliais ekranais pasižymi didele paklausa. Pirkėjai čia mieliau renkasi 5“ ekraną turintį įrenginį, nei 4“ modelį. Per paskutinius 18 mėnesių ši tendencija buvo vis aktualesnė, o Apple rinkos dalis Azijoje nuolat mažėjo.

MarketWatch analitikai taip pat pažymi, jog Apple, išleisdama tik 4“ išmaniuosius telefonus, iš principo negali apimti kitų segmentų. Pažymima, kad JAV vartotojai renkasi Android išmaniuosius telefonus dėl to, kad gali gauti modelių su didelės įstrižainės ekranais. Tai vienas iš svarbiausių faktorių, kodėl Android ekosistema JAV rinkoje sparčiai plečiasi, ir Apple neturi ką priešpastatyti.

Išmanieji telefonai Apple iPhone 5C (Bloomberg.com nuotrauka)

Išmanieji telefonai Apple iPhone 5C (Bloomberg.com nuotrauka)

Dar viena priežastis, kodėl gamintojai stengiasi didinti ekranų įstrižaines – galimybė patalpinti daugiau reklamos, netrukdant vartotojui naudotis pagrindinėmis išmaniojo telefono funkcijomis. Šiuo atžvilgiu Android yra labai patraukli platforma.

Aišku, Apple vargu, ar žvelgs į reklamos užsakovų įgeidžius kaip į lemiamą priežastį, kodėl turėtų būti didinama iPhone ekrano įstrižainė. Kompanija iš Kupertino labai brangina savo reputaciją ir vartotojų pasitikėjimą. Taigi ir didesnis ekranas atsiras tuomet, kai bus tvirtas įsitikinimas, jog vartotojams iš tikrųjų to reikia. Be to, Apple turi labai didelį pasididžiavimą – puikią ekosistemą, į kurią įsprausti dar vieną išmanųjį telefoną bus ne taip jau ir lengva.

5 komentarai (-ų)

  1. Dingo parašė:

    Tikiuosi nedarys didesnio iPhone 🙂 jeigu Steve Jobs butu gyvas tikrai manau neleistu 🙂

  2. jjj parašė:

    reiktu 5 coliu modelio manyciau…

  3. Mindaugas parašė:

    Tuos tipo „analitikus“ tai visus isvaikyti !!! Labai svelniai cia pasakiau, bet kokiu kitu atveju jei nebutu baudziama uz tai, kitaip pasakyciau.

  4. dfgdfg parašė:

    nieko pries didesni iphone, bet juokas paiima, kai internete vel gali pasklisti kalbos, kad prides dar viena eilute programom is sono ir viena is apacios :DDD


Kitos kategorijos naujienos