John Carmack: „id Software derėtų žaidimus išleisti dažniau“


Paminėdamas neseniai įvykusį šaudyklės DOOM jubiliejų (žaidimui sukako 20 metų), vienas iš jos kūrėjų – John Carmack – davė interviu leidiniui Wired, kuriame prisiminė tuos šlovingus laikus, nuo kurių prasidėjo nauja žaidimų industrijos epocha. Žinoma, buvo paliesta ir naujos serijos dalies tema, kas gi vyksta su kūrėjų komanda ir kada gi pagaliau pamatysime DOOM 4.

John_Carmack_id_Software

John Carmack turi tam tikrų įsipareigojimų, todėl jis negalėjo papasakoti daug detalių, tačiau vis tik pasidalino tam tikra informacija, susijusia su žaidimo kūrimo procesu. Buvusio id Software darbuotojo teigimu, kūrėjams vis sunkiau apsispręsti su pačia žaidimo esme, kad būtų pasirinktas geriausias plėtros kelias:

Tai buvo sunku. Vienas iš dalykų, kuris gali iš šono pasirodyti kaip nežymus, praktikoje pasirodė gana sudėtingas – tai sprendimo priėmimas dėl DOOM esmės, atsižvelgiant į visą 20 metų istoriją. Jūs turite daugybę gerbėjų visame pasaulyje, kiekvienas kurių turi savo požiūrį į žaidimą, todėl iškilo sunki užduotis, kalbant apie kūrybišką išpildymą.“

Kūrėjų baiminimąsi (atsižvelgiant į nelabai šiltai priimtą DOOM 3) dėl galutinio produkto kokybės galima suprasti, o štai jokių darbo rezultatų nebuvimas kelias dar didesnį nerimą. Pats John Carmack prisipažino, jog pasirinkta kūrėjų komandos taktika yra klaidinga:

Vienas iš blogiausių mūsų darbo aspektų – nuolat didinamas laikotarpis tarp mūsų projektų pasirodymo. Jei galėčiau grįžti laiku atgal ir kažką pakeisti mūsų darbe, aš priimčiau sprendimą išleisti daugiau projektų, ir tai daryti dažniau“, – teigė John Carmack.

Per visą tą laiką id Software mantra buvo: „bus paruošta tuomet, kai bus paruošta“. Aš šito atsisakyčiau. Ir aš daugiau negalvoju, kad tai yra būtent tas metodas, kuris tinka žaidimų kūrimui. Laikas yra svarbus, ir toks požiūris tinka, kai kalbama apie 1-2 mėnesius, o ne apie 1-2 metus.“

Akivaizdu, jog kita DOOM dalis yra labai nepaprastoje padėtyje: nėra aiškios kūrybinės koncepcijos, o kartu ir kūrimo terminai labai ištempti. Ekspertai baiminasi, kad gali būti pakartotas Duke Nukem Forever arba net blogiau – serija gali apskritai tapti istorijos dalimi. Vis tik norėtųsi, kad toks legendinis vardas netaptų vien tik senoviniu paminklu. O galbūt jau niekas nelaukia DOOM 4 ir jis niekam nereikalingas?

2 komentarai (-ų)

  1. edvinas parašė:

    kazkaip ju ta studija su zaidimais pastaruoju laiku failina, isvis jau taip retai isleidzia zaidimus selpia kurdami ten viska ir t.t., bet kai isleidzia tai buna daugiau neigiamos nuomones nei teigiamos, o kodel, manau todel kad per ilgai knisasi prie vieno darbo, zaidimo, kai ji jau isleidzia tai pasirodo kad jau nieko nebestebina tai ka pamatome ju zaidime nes jau pries kelius metus kitur kazka panaus teko matyti, taigi tikrai per ilgai sedi jie prie vieno zaidimo manyciau ir daro daro poto perdaro nes jau grafika nebetenkina net ju paciu, ir tiesa pasakius sudas gaunasi jiems jau n metu..

    • Ignas parašė:

      tikiuosi bent DOOM 4 bus geras nes RAGE buvo Borderlands SP =)


Kitos kategorijos naujienos