Kaip Microsoft pavyko išparduoti beveik visus Surface?


surface-pro-2-presentation

Antros kartos planšetinių kompiuterių Surface pasirodymas jau privertė Microsoft sumažinti pirmtakų kainas. III ketvirčio rezultatai parodė, kad kompanijai pavyko padvigubinti savo planšetinių kompiuterių pardavimus. Tuo pačiu metu, atsižvelgiant į graudžią pirmos kartos Surface patirtį, tikėtina, kad Microsoft atidžiau suplanavo gamybos apimtis dabartiniu laikotarpiu.

Tai patvirtina ir puslapis Computerworld, kuris teigia, jog šiuo metu firminėje Microsoft el. parduotuvėje prieinamos tik Surface Pro 2 versijos su 64 ir 128 GB kaupikliu, o visos kitos versijos neprieinamos. Didžiuosiuose JAV prekybos tinkluose taip pat jaučiamas antros kartos Surface deficitas.

Kompanijos Technology Business Research analitikai visa tai aiškina tuo, jog Microsoft tiesiog užsakė žymiai mažiau naujos kartos Surface planšečių. Tai reiškia, kad kompanija naujus metus sutiks be Surface pertekliaus.

Tiesa, savo produkcijos mažinimo tendencijos stebimos ne tik Microsoft atveju. Daugelis kitų gamintojų gana atsargiai planuoja pardavimus šiuo laikotarpiu, ypač jei kalbėtume apie planšetinius kompiuterius su operacine sistema Windows.

Dar viena įdomia naujiena tapo gandas apie ruošiamą Surface Mini modelį, kuris turėtų gauti 8“ įstrižainės Full HD ekraną, ARM procesorių ir eilę Kinect funkcionalumo. Nors planšetė turėtų ir toliau naudoti nepasiteisinusią operacinę sistemą Windows RT, 2014 m. Microsoft ketina ją pervadinti. Ar toks marketinginis triukas padės padidinti pardavimus, pamatysime jau kitąmet.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos