Kitąmet Samsung reklamai skirs sumą, viršijančią Islandijos BVP


Kompanija Samsung yra vienas iš lyderių daugelyje vartotojiškos elektronikos produktų sričių. Nenuostabu, kad reklamai korėjiečių gigantas išleidžia pasakiškus pinigus. Neseniai pasirodžiusi naujienų agentūros Reuters publikacija rodo, jog ši strategija atneša savo vaisių, nors kartu tai suteikia didžiausio industrijoje išlaidūno titulą. Teigiama, kad 2014 m. Samsung reklamai ketina skirti $14 mlrd. – daugiau, nei Islandijos bendras vidaus produktas (BVP).

Samsung_Outdoor_640

Korėjiečių elektronikos gigantas šią sumą išleis savo vaizdo klipų demonstracijoms per TV ir kino teatruose, grandiozinių prezentacijų garsiausiose pasaulio salėse organizavimui. Galima paminėti, kad kompanija Google už Motorola mobilių įrenginių padalinį su visa galybe patentų išleido mažiau, nei korėjiečiai. Praėjusiais metais paieškos gigantas išleido „vos“ $4,3 mlrd., tuo tarpu Apple apskritai yra taupumo įsikūnijimas – išleista „tik“ $1 mlrd.

Aišku, ekspertai ginčijasi, ar labai efektyvus toks išlaidavimas. Nemažai reklaminės medžiagos vartotojai priima nevienareikšmiškai. Ir nors reklama turėtų įtikinti publiką, kad Samsung – tai inovacijos, patys vartotojai taip nemano.

Kompanijos Interbrand, užsiimančios prekiniais ženklais, konsultantas Mun Chi Chun teigia, jog kai „prekinis ženklas neturi konkrečios žinutės, kaip Samsung atveju“, jai belieka tik vienas kelias – kuo daugiau investuoti į reklamą, kad potencialūs klientai būtų įtikinti, kad viskas yra ne taip, kaip atrodo.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos


  • „Microsoft“ pranešė apie didžiausią kompanijos istorijoje ketvirtinį nuostolį, kuriam įtaką padarė sprendimas nurašyti 7,5 mlrd. USD investicijų į „Nokia“. Paskutinį „Microsoft“ finansinių metų ketvirtį, pasibaigusį birželio 30-ąją, kompanija fiksavo 3,2 […]

  • Po to, kai „Apple“ pranešė apie mažesnius išmaniųjų telefonų pardavimus, nei tikėjosi analitikai, kompanijos akcijos krito ir korporacijos rinkos vertę nurėžė 66 mlrd. USD. III savo finansinių metų ketvirtį „Apple“ […]

  • Kompanijos Intel pirmo ketvirčio finansinė ataskaita buvo prastesnė, nei tikėtasi. Antrajame ketvirtyje, kaip rodo naujausia ataskaita, reikalai buvo geresni, tačiau praėjusių metų rezultatų pasiekti nepavyko. Reikia pastebėti, kad metinių pajamų […]

  • Periferinės kompiuterių įrangos gamintojas „Logitech“ nusprendė pakeisti identitetą. Kompanija imasi gaminti daugiau įrangos mobiliesiems įrenginiams, taip mažindama priklausomybę nuo besitraukiančios asmeninių kompiuterių rinkos ir keičia prekės ženklą į „Logi“. Šveicarijoje […]

  • „Microsoft“ ruošiasi naujam atleidimų raundui, skelbia „Reuters“, remdamasi „New York Times“ šaltiniais. Kiek dar žmonių milžinė planuoja atleisti, nežinia. Tačiau šaltiniai patvirtina, kad tai – papildomas karpymas, neįskaičiuotas į 18.000 […]

  • Pavargusi nuo nesibaigiančių žmogaus teisių gynėjų organizacijų patikrinimų ir matydama nuolatinį kinų darbuotojų atlyginimų augimą, kompanija Foxconn jau ne pirmą pareiškia apie robotizuotos darbo jėgos naudojimą jos gamyklose. Per artimiausius […]

  • Televizijos ir interneto UAB „Init“ prisijungė šį pavasarį įsigytą šviesolaidinio interneto tiekėją UAB „Dokeda“. Nuo liepos 1 d. „Dokeda“ kaip atskiras juridinis vienetas nebeegzistuoja, ji tapo „Init“ dalimi. „Apjungę pajėgas […]

  • Puslapis KitGuru, kuris cituoja informuotus šaltinius, praneša, kad Microsoft gali būti suinteresuota įsigyti kompaniją AMD. Atsižvelgiant į tai, kad Microsoft labai susidomėjusi žaidimų konsolių rinka, toks scenarijus yra visai tikėtinas; […]

  • Balandžio mėnesį pristatytas išmanusis telefonas LG G4 susiduria su aršia konkurencija iš Samsung, Apple ir kai kurių kinų gamintojų flagmanų pusės. Būtent dėl prastų LG G4 pardavimų sumažės LG mobilaus […]

  • Trečiadienį „Microsoft“ pranešė apie pokyčius – kompaniją paliks aukšto rango darbuotojai, tarp kurių – ir buvęs „Nokia“ vadovas Stephenas Elopas. Pasak „Microsoft“, darbuotojai įmonę paliks dėl reorganizacijos, skelbia The Verge. […]