Shazam jau žino, kokius muzikinius kūrinius klausysite kitais metais


Daugelis iš mūsų ne kartą yra pasakę (arba girdėję), kad dėl skonio nesiginčijama. Kalbama, kad ir artimi žmonės turi skirtingus skonius, o kartu ir ne tokius panašius potraukius. Vis tik statistika dažnai tokius teiginius paneigia, rašo Forbes.

Shazam-smartphones

Populiari muzikos atpažinimo tarnyba Shazam per paskutinius metus apdorojo apie 4 mlrd. užklausų. Daugiau nei 400 mln. vartotojų visame pasaulyje kasdien pateikia apie 15 mln. muzikinių kūrinių identifikacijų. Visa tai suteikia galybę duomenų apie muzikinius skonius, padeda sužinoti realų atlikėjų populiarumą ir suformuoti tikslią statistiką apie jų gerbėjus.

Užklausų identifikuoti muzikinį kūrinį kiekis leidžia kalbėti apie dainos potencialą. Galima skonį susieti su kitais parametrais – nuo lyties iki amžiaus bei atitinkamos melodijos transliavimo vietos.

Išrūšiavus naujienas galima rasti „forsuojamus hitus“ – muzikines kompozicijas, dažnai skambančias viešose vietose, tačiau žmonių retai atpažįstamas, kadangi patys žmonės savo noru jų neklauso. Norima muzika turėtų sukelti emocinį atgarsį, ir visai nebūtinai teigiamą.

Shazam viceprezidento Will Mills teigimu, muzikos atpažinimo tarnyba padėjo naujiems atlikėjams išpopuliarėti:

Shazam – vienas iš patikimiausių potencialaus hito indikatorių. Kiekvienais metais Shazam leidžia gauti apie 300 mln. JAV dolerių iš muzikos pardavimų. Kaip taisyklė – su aiškiu nuokrypiu į naujų kompozicijų pusę.“

Šiuo metu tarnyba stebi neįtikėtinai stiprias sąsajas su televizija. 85% atvejų žmonės kreipiasi į Shazam, kad atpažintų muziką, naudojamą serialuose, įvairiuose TV šou, viktorinose, apdovanojimų ceremonijose. Ieškoma netgi reklaminių klipų melodijų. Pavyzdžiui, dažniausiai ieškotas Vance Joy kūrinys „Riptide“ iš kameros GoPro reklamos, o tai padėjo atlikėjams dar labiau išpopuliarėti.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos