The Evil Within kūrėjai pripažįsta, jog žmones išgąsdinti tapo sunkiau


Duodamas interviu žurnalui Edge siaubo žanro žaidimo The Evil Within vyriausiasis kūrėjas Shinji Mikami, dar žinomas kaip Resident Evil 4 „tėvas“, papasakojo apie sunkumus, su kuriais susiduria šio žanro žaidimų kūrėjai: šiandien žmones išgąsdinti yra žymiai sunkiau.

The Evil Within screenshot

Shinji Mikami teigimu, išlikimo siaubo žanro projektų gamybos technologijose, kurios pradėjo atsirasti praėjusio amžiau 9 dešimtmečio viduryje, nepasikeitė praktiškai nieko, ir žmonės priprato. Tokiu būdu, minėtas žanras beveik nesugeba išgąsdinti beveik nė vieno žaidėjo. Ir su tuo sunku nesutikti.

Ir čia turėtų pasirodyti The Evil Within. Šio žaidimo kūrėjų teigimu, komanda pabandė atkurti siaubą keliančią atmosferą, kuri būdinga tikriesiems šio žanro projektams. Teigiama, jog žaidėjams nuolat trūks amunicijos, juos slėgs uždaros erdvės, aplinkui besisukiojančios monstrų minios, taip pat būtinybė nuolat bėgioti ir slėptis, mėgautis herojų supančiais kraupiais garsais.

Didelį vaidmenį atliks įvairios (baisios ir ne tik) pinklės: į jas galima pakliūti pačiam, o galima visa tai išnaudoti prieš savo priešus. Taip bus galima kompensuoti ginklams skirtų šaudmenų trūkumą.

Žaidimas The Evil Within kuriamas, naudojant varikliuką id Tech 5. Kūrėjai šiuo metu neskelbia, kada tiksliai projektas debiutuos prekyboje, tačiau aišku, kad tai įvyks 2014 metais. Bus išleistos versijos, skirtos platformoms PC, Playstation 4 ir Playstation 3, Xbox One ir Xbox 360.

2 komentarai (-ų)

  1. zet parašė:

    norint kad butu baisu, reikia kad butu sunku. Tada atsiranda praradimo baime, pvz jokiu save’u, tik perejus misija (2 valandas). Kita vertus, tas sunkumas atbaido kitus potencialius pirkejus/zaidejus.

    • Kapitonas Ignas parašė:

      Visada galima prikimsti pigiu nesamoniu kaip screamer’iu :D. Nors Slenderi to ner bet vakare ji zaist gan siurpu (bent jau man) garsas ir tamsi aplinka daro savo


Kitos kategorijos naujienos