Thief pradžiugins PC žaidėjus technologišku turiniu


Action/stealth žanro žaidimo Thief kūrėjai iš Eidos Montreal papasakojo apie projekto versijų, skirtų senoms ir naujoms konsolėms, skirtumus, taip pat kas naujo laukia PC platformų savininkų. Ir nors kūrėjai tvirtina, kad naujos konsolės smarkiai sumažino spartos atotrūkį nuo asmeninių kompiuterių, tačiau pastarieji vis tiek yra produktyvumo karaliai, ir tik juose galima atskleisti visą techninių galimybių paletę.

thief_04_big

Thief kuriamas varikliuko Unreal Engine 3 pagrindu, o tai gali iš karto priversti užduoti klausimą: „Ir kur gi čia technologinis progresas? Kodėl nepasirinktas Unreal Engine 4?“ Kūrėjai pareiškė, jog kai prasidėjo žaidimo kūrimas, Unreal Engine 4 dar nebuvo pristatytas, o Unreal Engine 3 galimybės dar nėra pilnai atskleistos, ir apie tai kalba dauguma kūrėjų. Savo ruožtu, Thief kuriamas su gana smarkiai modifikuotu UE3 varikliuku.

Studija Eidos Montreal žada daug branduolių turinčių procesorių palaikymą, pažangią animacijos sistemą ir medžiagų fiziką. PC versija palaikys visas grafines technologijas, kurios prieinamos naujos kartos konsolėms, tačiau PC vis tiek demonstruos geresnę grafiką.

Pavyzdžiui, PC versija galės pasigirti daug geresniu glotninimo režimu, aukštos raiškos šešėliais ir daugelio monitorių konfigūracijų palaikymu. Thief taps vienu pirmųjų žaidimų, kurie palaikys AMD technologiją Mantle.

thief_03_big

Kūrėjai pareiškė, kad žaidime bus prieinamos tokios technologijos, kaip Parallax Occlusion Mapping, pažangūs šešėliai, realistiški šviesos atspindžiai, Phong tesselation, Bokeh DOF ir daug kas kita. Kalbant apie fizikos varikliuką, kūrėjai įdiegė naujausią PhysX versiją. Eidos Montreal tikina, kad žaidimas puikiai veiks ir silpnose sistemose, tačiau norintys efektų pilnatvės, žinoma, privalės turėti galingą PC.

Priminsime, kad Thief prekyboje debiutuos 2014 metų vasario 28 d., jis bus skirtas platformoms PC, Playstation 4, Playstation 3, Xbox One, Xbox 360.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos