GMail klaida galėjo pradanginti svarbius laiškus


google-gmail-plus-680

Dėl kritinės klaidos Google el. pašto tarnybos GMail vartotojai galėjo likti be svarbios korespondencijos. Veiksmai, kurie buvo panaudoti vienų laiškų atžvilgiu, galėjo būti automatiškai panaudoti ir su kitais. Apie tai byloja pranešimas, kurį Google išplatino GMail tarnybos naudotojams.

„Tikėtina, kad jūs susidūrėte su klaida, kurios metu vieno ar kito laiško pašalinimas arba patalpinimas tarp nepageidaujamų galėjo analogiškai įtakoti ir kitus laiškus“, – rašo GMail techninio palaikymo komanda.

Google pažymi, kad el. pašto tarnyba tokio pobūdžio sunkumų turėjo nuo 2014 m. sausio 15 d. iki sausio 22 d., tačiau dabar tikinama, kad klaida pašalinta.

Nesklandumai su GMail įtakojo visų programinių platformų vartotojus, tame tarpe Gmail aplikaciją naudojantys iOS įrenginių savininkai, taip pat šia tarnyba besinaudojantys per mobilias interneto naršykles, taip pat offline tarnybos versija.

Google rekomenduoja vartotojams iš naujo patikrinti Gmail šiukšliadėžę (Trash) ir nepageidaujamų laiškų katalogą (Spam), kuriuose dėl įvykusios klaidos galėjo atsidurti reikalingi el. laiškai. Pastarieji katalogai paprastai išvalomi automatiškai po tam tikro laikotarpio, tad jei netikėtai kažkur dingo reikalingi laiškai, rekomenduojame kuo greičiau pasitikrinti.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos