Motorola didžiausią potencialą mato išmaniųjų telefonų rinkoje


Dennis Woodside Motorola Moto G 680

Paroda CES 2014 jau baigėsi, tačiau joje surinkta medžiaga vis dar pritraukia visuomenės dėmesį. Renginyje žurnalistams pavyko pabendrauti su daugelio technologijų kompanijų vadovais, todėl dabar pasirodo nemažai įdomių interviu. Vienas tokių – Pocket-Lint žurnalistų pokalbis su kompanijos Motorola generaliniu direktoriumi Dennis Woodside.

Atitinkamo Google padalinio vadovas leido suprasti, kad ekspansija išmaniųjų telefonų rinkoje kompanijai yra prioritetinis dalykas šiandien ir artimiausioje ateityje. Penki milijardai žmonių, kurie neturi išmaniojo telefono, ir vienas milijardas, kuris jį turi – štai tikslinė auditorija ir rinka su geru augimo potencialu.

Po tam tikro laiko Motorola gali sugrįžti ir į planšetinių kompiuterių rinką, ir vienas iš tokių įrenginių gali būti konfigūruojamas su tarnyba Moto Maker, tačiau dabar visos jėgos mestos į išmaniųjų telefonų rinką. Iš esmės, kompanijai Motorola tai yra netgi savotiškas reputacijos klausimas – savo vardą ji užsitarnavo būtent su mobiliais telefonais, tuo tarpu jėgų barstymas viskam (iki pat šaldytuvų) galėtų kompanijos įvaizdį sugadinti.

Motorola vadovas nemato priežasčių, kodėl ateityje neturėtų pasirodyti išmaniųjų telefonų, kainuosiančių $50, o šis būtų toks pat geras, kaip ir įrenginys už $500. Automobilių rinka jau pasiekė tą stadiją, kai su $100 000 kainuojančiais automobiliais važinėja nedaugelis, o pagrindinę dalį sudaro modeliai, kurių kaina – iki $20 000. Bent jau tokias išvadas leidžia daryti JAV rinka.

Po tam tikro laiko analogišką stadiją pasieks ir išmaniųjų telefonų rinka. Dėl šios priežasties Motorola domisi galimybe išleisti nebrangių telefonų, tuo tarpu Moto G ($179) sėkmė tik patvirtina šių minčių teisingumą.

Dennis Woodside CEO Motorola 680

Patirtis, kurią suteikė darbas su Moto X ir Moto G, kompanijai Motorola sufleruoja, jog pasaulinėje rinkoje didžiulį potencialą turi tie išmanieji telefonai, kuri pardavinėjami be įsipareigojimų sudaryti ilgametę sutartį su mobiliojo ryšio operatoriumi. Be to, jauni vartotojai stengiasi savo telefoną kuo labiau individualizuoti.

Maždaug ketvirtadalis amerikiečių, kurie užsakė Moto X, pasinaudoja tarnybos Moto Maker paslaugomis. Apie 80% tokių „individualistų“ buvo žmonės, jaunesni nei 35 metai. Ateityje bus galima keisti ne tik telefono nugarėlės išvaizdą. Kompanija Motorola ruošia ir modulinių telefonų projektą, kurie leis modernizuoti mobilų įrenginį dalimis.

Į dėvimų kompiuterių segmentą Motorola dar tik dairosi, kadangi šie įrenginiai dabartiniame evoliucijos etape dar toli nuo tobulumo viršūnės. Kai tik kompanija šioje srityje sukurs kažką įspūdingo, ji būtinai pasirodys ir šioje perspektyvioje rinkoje.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos