Samsung teks sumažinti išlaidas reklamai ir padidinti jos efektyvumą


samsung-show-680

Dar 2013 m. gruodžio pradžioje pasirodė informacija, kad 2014 m. Samsung reklamai ketina skirti $14 mlrd. – daugiau, nei Islandijos bendras vidaus produktas (BVP). Tačiau naujausia naujienų agentūros Reuters publikacija leidžia suprasti, kad šioje srityje kompanijai teks atlikti eilę permainų.

Praėjusių metų IV ketvirčio pajamų mažėjimo priežastimi, kompanijos Samsung atstovų teigimu, tapo sezoninis išlaidų reklamai padidėjimas ir kai kurių vienkartinių išlaidų atsiradimas.

Išmaniųjų telefonų segmente pardavimų mažėjimas tam tikruose segmentuose – tai sandėliuose esamų atsargų optimizavimo pasekmė. Visa tai buvo daroma, ruošiantis naujiems metams, kai senus modelius reikia realizuoti kuo skubiau, kad šie netrukdytų naujų modelių debiutui.

Visa tai turėdami omenyje, Samsung atstovai pareiškė, jog šiais metais reklamai skirtas biudžetas bus susietas su gautų pajamų dydžiu, o pačios reklaminės kampanijos turėtų būti vykdomos daug efektyviau. Pavyzdžiui, su būsima Sočio olimpinėmis žiemos žaidynėmis Samsung sieja ypač didelis viltis, siekiant pagerinti savo įvaizdį.

Ekspertai spėja, kad būtent pasiruošimas Olimpiadai sumažino korėjiečių elektronikos giganto pajamas per paskutinį ketvirtį. Savo produktų reklamai Samsung ketina pasinaudoti ir kitais stambiais sporto renginiais.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos


  • „Microsoft“ pranešė apie didžiausią kompanijos istorijoje ketvirtinį nuostolį, kuriam įtaką padarė sprendimas nurašyti 7,5 mlrd. USD investicijų į „Nokia“. Paskutinį „Microsoft“ finansinių metų ketvirtį, pasibaigusį birželio 30-ąją, kompanija fiksavo 3,2 […]

  • Po to, kai „Apple“ pranešė apie mažesnius išmaniųjų telefonų pardavimus, nei tikėjosi analitikai, kompanijos akcijos krito ir korporacijos rinkos vertę nurėžė 66 mlrd. USD. III savo finansinių metų ketvirtį „Apple“ […]

  • Kompanijos Intel pirmo ketvirčio finansinė ataskaita buvo prastesnė, nei tikėtasi. Antrajame ketvirtyje, kaip rodo naujausia ataskaita, reikalai buvo geresni, tačiau praėjusių metų rezultatų pasiekti nepavyko. Reikia pastebėti, kad metinių pajamų […]

  • Periferinės kompiuterių įrangos gamintojas „Logitech“ nusprendė pakeisti identitetą. Kompanija imasi gaminti daugiau įrangos mobiliesiems įrenginiams, taip mažindama priklausomybę nuo besitraukiančios asmeninių kompiuterių rinkos ir keičia prekės ženklą į „Logi“. Šveicarijoje […]

  • „Microsoft“ ruošiasi naujam atleidimų raundui, skelbia „Reuters“, remdamasi „New York Times“ šaltiniais. Kiek dar žmonių milžinė planuoja atleisti, nežinia. Tačiau šaltiniai patvirtina, kad tai – papildomas karpymas, neįskaičiuotas į 18.000 […]

  • Pavargusi nuo nesibaigiančių žmogaus teisių gynėjų organizacijų patikrinimų ir matydama nuolatinį kinų darbuotojų atlyginimų augimą, kompanija Foxconn jau ne pirmą pareiškia apie robotizuotos darbo jėgos naudojimą jos gamyklose. Per artimiausius […]

  • Televizijos ir interneto UAB „Init“ prisijungė šį pavasarį įsigytą šviesolaidinio interneto tiekėją UAB „Dokeda“. Nuo liepos 1 d. „Dokeda“ kaip atskiras juridinis vienetas nebeegzistuoja, ji tapo „Init“ dalimi. „Apjungę pajėgas […]

  • Puslapis KitGuru, kuris cituoja informuotus šaltinius, praneša, kad Microsoft gali būti suinteresuota įsigyti kompaniją AMD. Atsižvelgiant į tai, kad Microsoft labai susidomėjusi žaidimų konsolių rinka, toks scenarijus yra visai tikėtinas; […]

  • Balandžio mėnesį pristatytas išmanusis telefonas LG G4 susiduria su aršia konkurencija iš Samsung, Apple ir kai kurių kinų gamintojų flagmanų pusės. Būtent dėl prastų LG G4 pardavimų sumažės LG mobilaus […]

  • Trečiadienį „Microsoft“ pranešė apie pokyčius – kompaniją paliks aukšto rango darbuotojai, tarp kurių – ir buvęs „Nokia“ vadovas Stephenas Elopas. Pasak „Microsoft“, darbuotojai įmonę paliks dėl reorganizacijos, skelbia The Verge. […]