Solus – mokslinės fantastikos žaidimas su Unreal Engine 4


solus-05

Nepriklausoma švedų studija Teotl, galvosūkių The Ball ir Unmechanical kūrėja, pristatė savo trečią projektą – vieno žaidėjo siužetinę liniją turėsiantį mokslinės fantastikos projektą Solus, kuris kuriamas, naudojant varikliuką Unreal Engine 4.

Šiame žaidme vartotojams teks išgyventi negyvenamoje, atšiaurių klimatą turinčioje planetoje, kurioje pagrindinis herojus atsidūrė kaip mokslinės misijos narys po 20 metų trukusio kosminio skrydžio.

solus-06

Kūrėjai išskiria tris pagrindines Solus žaidybinio proceso dalis: tyrinėjimą (planeta pasižymi daugybe paslapčių, tarpu kurių – joje egzistuojantys gyvi organizmai), resursų paiešką (reikalingi gyvybei palaikyti bei komunikatorių darbo palaikymui) ir išgyvenimą (planeta mūsų herojui mes tikrą iššūkį – kūrėjai ją netgi vadina žaidėjo „priešu“).

Kūrėjai žada, kad Solus pasiūlys dešimtis įvairių dinamiškų reiškinių, kurie vyksta visuose atmosferos sluoksniuose ir kurie sukuria nepalankias išgyvenimui sąlygas.

solus-02

Ypač daug dėmesio skiriama panirimo į žaidimo pasaulį pojūčiui, o tam reikalui pasitelktas Epic Games varikliukas Unreal Engine 4. Žadama, kad bus palaikomas virtualios realybės šalmas Oculus Rift. Tie, kas nori planetą tyrinėti ilgiau, nei siūlo pagrindinė siužetinė linija, galės pasinaudoti žemėlapių redaktoriumi.

Kada pasirodys žaidimas ir kokios platformoms jis bus skirtas, kūrėjai iš Teotl, deja, nepatikslino.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos