Nepriklausomi AMD Mantle testai žaidime Battlefield 4


BF4_screenshot

Studija DICE jau yra išleidusi žaidimo Battlefield 4 atnaujinimą, kuris atneša technologijos AMD Mantle palaikymą. Paskutinis trūkstamasis komponentas – AMD tvarkyklės Catalyst 14.1 (Beta versija) – taip pat prieinamas visiems norintiems. Tai reiškia, kad nebeliko jokių kliūčių sužinoti, kaip smarkiai skiriasi Radeon vaizdo plokščių spartos lygis, naudojant API Mantle ir DirectX, taip pat kokią įtaką daro skirtingos spartos procesoriai.

Lenkų puslapis PCLab.pl atliko gana nemažą darbą. Buvo pratestuotos įvairios konfigūracijos, kurios numatė skirtingo galingumo procesorius (tiek AMD, tiek ir Intel), tuo tarpu iš grafinių adapterių pratestuoti modeliai Radeon R9 290X bei GeForce GTX 780 GHz Edition, taip pat AMD Kaveri procesorių integruotos grafikos posistemės.

Pirmoji išvadą, kurią galima daryti iš pateiktų testų rezultatų – API Mantle puikiai veikia, jei sistema turi ne patį galingiausią procesorių. Tokiais atvejais AMD vaizdo plokščių pranašumas prieš nVidia sprendimus yra tikrai žymus ir neginčijamas.

01-bf4_mp_cpu_a10_7850k

02-bf4_mp_cpu_i3_4330

03-bf4_mp_cpu_g3220

09bf4_mp_cpu_fx6350

Antra, su galingais procesoriais (taip pat ir paspartintomis jų versijomis) API Mantle naudojimas taip pat leidžia paspartėti AMD vaizdo plokštėms. Tiesa, šiuo atveju galima kalbėti apie susilyginimą su nVidia konkurentu arba bent jau daug mažesnį atsilikimą, nei naudojant API DirectX. Tai aktualu, kalbant apie Intel procesorius, tuo tarpu su AMD procesoriais Radeon grafika yra nugalėtoja.

04-bf4_mp_cpu_4770k

05-bf4_mp_cpu_4770koc

06-bf4_mp_cpu_4670k

07-bf4_mp_cpu_4670koc

08bf4_mp_cpu_fx8350

Galiausiai integruota grafika, esanti AMD Kaveri procesoriuose, taip pat demonstruoja tam tikrą produktyvumo prieaugį su API Mantle, tačiau čia jis nėra toks didelis, kaip diskretinių AMD vaizdo plokščių atveju.

12-bf4_mp_cpu_a10_7850kint

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos