Apple nenori su reklamos užsakovais dalintis informacija apie vartotojus


Apple Unveils New Software For iPhone And iPad

Reklamos tinklas Apple iAd nėra populiarus tarp reklamos užsakovų todėl, kad kompanija iš Kupertino nenori dalintis informacija apie savo vartotojus, rašo puslapis AdAge. Šaltinio teigimu, Apple labai konservatyviai žiūri į šią sritį ir per lėtai kuria reklaminius produktus.

Vienos iš reklamos kompanijų atstovų teigimu, Apple nesidalina iAd pardavimų prognozėmis ir informacija apie vartotojus, tuo tarpu komanda, kuri užsiima šia kryptimi, yra labai maža. Ir apskritai – Apple į savo reklaminį verslą žiūri kaip į šalutinį produktą.

Šaltinis nurodo, kad kompanijos Apple vadovybė labai baiminasi dėl to, ar reklama neatrodys per bjauriai iOS aplikacijose ir ar ji nenervins jos produktų vartotojų.

Reklamos platforma iAd buvo pristatyta dar 2010 m., tačiau taip ir nesugebėjo pritraukti programinės įrangos kūrėjų dėmesio, todėl šie neketino Apple reklaminio modulio diegti į savo aplikacijas. Šiuo metu kompanija iš Kupertino tikisi pajamų iš reklamos gauti per savo muzikinę tarnybą iTunes Radio.

Tiesa, daugybė vartotojų sutiktų, kad šiuo atveju kompaniją Apple kažkuo apkaltinti sunku. Niekas nemėgsta įkyrios reklamos, ir tai, kad amerikiečių kompanija neketina skatinti jos platinimo – puikus dalykas.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos