Dauguma vartotojų žaidimuose žaidžia už pozityvius herojus


good-choice-bad-choice-sign-680

Neretai tenka išgirsti nuomonę, kad kompiuteriniuose žaidimuose žmonės linkę išlieti sukauptą agresyvumą, kovoti prieš personažus, kurie asocijuojasi su skriaudėjais realiame gyvenime ir t.t. Logiška manyti, kad dauguma žaidėjų po virtualius pasaulius laksto, žalodami ir galabydami savo kelyje visus ir viską.

Vis tik žaidimų kritikės Amanda Lange (Pensilvanija, JAV) atliktas tyrimas rodo, kad jei žaidėjai turi galimybę rinktis vieną iš kelių personažų, jie dažniau pasirenka „geriečius“, o ne „tamsiojo pasaulio“ pusę, rašo portalas Escapist Magazine.

Tyrimo metu buvo apklausta tūkstantis respondentų. Apklausos metu žmonės turėjo atsakyti, kokį personažą jie rinktųsi, jei būtų pasirinkimas – „gerąjį“ ar „blogąjį“. Tyrimo autorė praneša, kad dauguma virtualiame pasaulyje elgiasi kaip realiame gyvenime ir renkasi „gėrio“ pusę.

Antra vertus, tokią išvadą galima daryti, kalbant apie tuos atvejus, kaip žaidimas pereinamas pirmą kartą. Jei žaidėjai ryžtasi žaidimo procesą kartoti, jie, atvirkščiai, renkasi „blogio pusę“. Tiesa, visa tai daroma dažniausiai tik po to, kai iš pradžių pasirenkamas, jų manymu, teisingas kelias.

good-and-bad-heroes-in-games

Remiantis gauta statistika, 39% apklaustųjų žaidimą pereina vieną kartą, 59% iš jų pasirenka „gerąjį“ personažą. Dar 39% teigė, kad jų sprendimai priklauso nuo situacijos, ir tik 5% respondentų sąmoningai rinkosi blogąjį personažą.

Iš tų, kurie žaidimą žaisdavo antrą kartą, 49% rinkosi negatyvųjį herojų, 35% – neutralų, o 16% – gerąjį. Vienaip ar kitaip, 80% žmonių, kurie žaisdavo antrą kartą, atsakydavo, jog iš pradžių jų moralinis pasirinkimas buvo artimas tam, kurį jie daro kasdieniame gyvenime.

Vienas komentaras

  1. Kapitonas Ignas parašė:

    vienintelis zaidimas kur buvau geras tai Mass Effect trilogija :DDD


Kitos kategorijos naujienos