Electronic Arts paaiškino, kokios Battlefield 4 problemų priežastys


Battlefield-4-screenshot-03

Paskutiniu metu žaidėjų bendruomenei susidaro įspūdis, kad DICE ir Electronic Arts darbuotojai visiškai nesusipažinę nei su savo paskutinio projekto darbo rezultatais, nei apie padėtį pačiame žaidime.

Keisti komentarai ir klausimai pradėjo pasirodyti dar 2013 m. pabaigoje. Vienu iš pirmų „malonių“ siurprizų buvo klausimas, kurį sausio pradžioje per Twitter uždavė Battlefield 4 prodiuseris Daniel Matros. Klausimo esmė tikrai stebinanti: neva, paskutinius porą mėnesių nebuvo galimybės susipažinti su žaidimu, tad kaip gi jis dabar atrodo?

Kaip viskas atrodo, žinoma, žaidėjai jam gana aiškiai papasakojo. Kartu pasidomėjo, kaip buvęs DICE atstovas ryšiams su žaidėjų bendruomene sugeba būti nesusipažinęs su vienu pagrindinių studijos projektų? Žinoma, po tokių klausimų pono Daniel Matros negalėjo pateisinti netgi jo buvimas atostogose.

Battlefield-4-screenshot-01

Įdomių komentarų estafetę vėliau perėmė Electronic Arts kūrybinis direktorius Richard Hilleman, kuris bendraudamas su leidinio „Rock, Paper, Shotgun“ žurnalistais, pareiškė, jog nesutinka su ta nuomone, jog Battlefield 4 ir SimCity startavo tiesiog tragiškai. SimCity stabiliai neveikė beveik mėnesį, tuo tarpu Battlefield 4 žaidėjai susiduria su eile problemų iki šiol.

Aš neįsitikinęs, kad sutinku su jūsų nuomone. Žaidimo debiutas PC ir abiejose konsolėse buvo ypač sėkmingas. Tai susiję tiek su parduotų kopijų kiekiu, tiek ir žaidimo procesu“, – teigė Richard Hilleman.

„Man atrodo, kad apie žaidimą buvo labai daug triukšmo. Tai visa tai – darbo su klientais rezultatas: kuo daugiau mes turime klientų, tuo daugiau bus triukšmo. Mes kažką padarėme neteisingai. Mes tai ištaisysime. Mes pabandysime geriau nuspėti mūsų būsimų klientų norus“, – dėstė savo nuomonę EA atstovas.

„Vis tik aš nepasiruošęs sutikti su tuo, kad tai yra blogas produktas, kurio aš nenorėčiau pirkti. Įsitikinęs, jog ir dauguma mūsų klientų galvoja tą patį. Aš manau, jog dabar mes girdime kažką panašaus „Jūs padarėte žaidimą, kuris mums iš tikrųjų patinka, tačiau patiktų dar labiau, jei ne tos problemos“. Daugelį iš šių problemų mes galime pašalinti, šaliname dabar ir šalinsime ateityje“, – teigė Richard Hilleman.

Battlefield-4-screenshot-02

Nežinia, ar EA kūrybinis direktorius gyvena paralelinėje visatoje, kurioje Battlefield 4 buvo priimtas visa širdimi ir siela, ir kur reikia atspėti klientų norus, skirtingus nuo tų, kurie pageidauja stabilaus žaidimo proceso, o galbūt jis nelabai supranta, apie ką kalba.

Panašu, kad „elektroninio meno“ atstovai jau trečią kartą trokšta gauti puslapio The Consumerist skiriamą titulą, kurį balandžio mėnesį gauna blogiausia amerikiečių kompanija.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos