From Software paaiškino, kodėl degradavo Dark Souls II grafika


Dark-Souls-screen-680

Rolių žaidimas Dark Souls II buvo anonsuotas dar 2013 m. balandžio mėnesį. Kūrėjai tuomet pranešė, jog viena iš projekto ypatybių bus patobulinta grafika. Vis tik net konsolėse viskas neatrodė taip gražiai, nors su apšvietimu tikrai buvo padirbėta.

Ir štai praėjusią savaitę įvyko ilgai lauktos konsolinės Dark Souls II versijos debiutas. Žaidimų portalai projektą įvertino tikrai aukštais balais: pavyzdžiui, Eurogamer ir Polygon davė 9 balus iš 10, tuo tarpu USGamer nepasikuklino ir įvertino maksimaliai. Metacritic žaidimas įvertintas 92 balais iš 100, ir kol kas tai geriausias rodiklis po GTA V pasirodymo.

Antra vertus, nemažai žaidėjų, skirtingai nei žurnalistai, Dark Souls II vertina daug pesimistiškiau. Po žaidimo debiuto buvo pastebėta, jog grafika neatitinka anksčių kūrėjų demonstruotų vaizdų. Atviros vietos atrodo labai skurdžiai, o išliaupsinto apšvietimo pagerinimo, kurį taip akcentavo studija From Software, visiškai nesimato.

Kūrėjai iš karto buvo apkaltinti sukčiavimu ir melaginga reklama, ir jie buvo priversti situaciją pakomentuoti. Ir jie tai padarė, kalbėdami su puslapio MCVUK žurnalistais:

Viso Dark Souls II kūrimo proceso metu buvo nuolat kreipiamas dėmesys ne tik į žaidimo eigą, tačiau ir resursų valdymą. Kūrėjai visuomet turi sunkumų, kuriant projektus, kurie vienu metu privalo apjungti kokybišką grafiką, žaidybinio siužeto dinamiką ir žaidybinį balansą. Galutinė Dark Souls II versija atspindi šio trapaus balanso kulminaciją, ir mes labai didžiuojamės puikiais įvertinimais tiek iš žiniasklaidos, tiek iš žaidėjų pusės.“

Po tokių žodžių ką nors sunku ir pridurti. Belieka tik pažymėti, kad From Software dirbantys viešųjų ryšių ir marketingo specialistai ne veltui gauna savo pinigus. Dabar belieka sulaukti, kuo kūrėjai mus „nudžiugins“ po PC versijos pasirodymo. Pastarosios debiutas įvyks 2014 m. balandžio 25 d.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos