Microsoft pristatė DirectX 12


Crysis-DirectX11

Prieš porą savaičių kompanija Microsoft grasinosi pristatyti savo naujausią API – DirectX 12. Ir štai atitinkama prezentacija įvyko: korporacija nemažai informacijos pateikė San Franciske vykusiame žaidimų kūrėjų renginyje GDC 2014.

Iš karto reikia priminti, kad DirectX 11 mus džiugino beveik penkerius metus: pirmoji vaizdo plokštė su šio API palaikymu buvo pristatyta 2009 m. Buvo žadamas neregėtas technologiškumo lygis, tačiau praktikoje proveržio nesimatė.

Teseliacija, kuri tapo pagrindiniu DirectX 11 privalumu, iki šiol nepradėta plačiai naudoti. Apsiribota tik keliais žaidimais, tačiau net ir ten skirtumų teko ieškoti su padidinamuoju stiklu. Aišku, specifiniai testai aiškiai demonstruoja grafikos kokybės skirtumus, tačiau realiuose žaidimuose to praktiškai nesimatė. Reikia tikėtis, kad su DirectX 12 pasirodymu Microsoft pavyks viską padaryti daug geriau.

Taigi Microsoft iš karto pareiškė, jog DirectX 12 – tai tikras technologinės minties proveržis, kurio širdimi yra 12-ta komponento Direct3D versija. Direct3D buvo smarkiai perdarytas, tai leido komponentui veikti efektyviau ir greičiau.

Direct3D 12 leis pilnu pajėgumu išnaudoti šiuolaikines vaizdo plokštes, o kūrėjams tai leis kurti daug gražesnes scenas su didžiuliu objektų kiekiu. Kartu Microsoft suskubo nuraminti: Direct3D 12 skirtas darbui skirtingo „kalibro“ įrenginiuose, pradedant išmaniaisiais telefonais ir planšetėmis, baigiant nešiojamais ir stacionariais kompiuteriais, o taip pat naujos kartos konsole Xbox One.

NVIDIA-DirectX-12-API-Performance

Visų pirma, DirectX 12 suteikia prieigą prie daug žemesnio aparatinio lygmens, nei anksčiau, o tai leis žaidimams daug geriau išnaudoti daug branduolių turinčių procesorių galimybes, taip pat sumažinti jiems tenkamą bendrą apkrovimo lygį.

Antra, Microsoft tikinimu, naujasis API leis sumažinti ir grafinių procesorių apkrovimo lygį. Tie, kurie nori sužinoti visas technines DX12 veikimo detales, gali apsilankyti šiame puslapyje.

Microsoft pareiškė, jog nėra būtinybės bėgti pirkti naują kompiuterį ar vaizdo plokštę: DirectX 12 palaiko maždaug 80 proc. šiandien rinkoje parduodamų žaidimų kompiuterių. Microsoft aktyviai bendradarbiaus su gamintojais, kad kuo platesnis produktų asortimentas gautų naujojo API palaikymą.

Pirmieji DirectX 12 palaikantys žaidimai turėtų pasirodyti 2015 m. pabaigoje. Kai kurie varikliukų kūrėjai, tame tarp Epic Games, jau pareiškė, kad į savo sprendimus įdiegs DirectX 12 palaikymą.

2 komentarai (-ų)

  1. Klaipeda sako:

    O kur gaut ta : DirectX 12

    • justas sako:

      DirectX 12 tūrėtų atsinaujinti per Windows Update, kai bus galimybė. O taip jį galima ir parsisiųsti iš Microsoft ar dar kur, bet dabar, atrodo, negalima parsisiųsti, nes jo dar lyg ir neišleido, o tik pristatė.


Kitos kategorijos naujienos