Naujos tvarkyklės žymiai paspartins nVidia vaizdo plokštes


Visai neseniai kompanija Microsoft pristatė naują API DirectX 12, kuris turėtų sudaryti konkurenciją AMD technologijai Mantle, jau dabar demonstruojančiai savo privalumus tokiuose žaidimuose, kaip Battlefield 4 ir Thief.

Tiesa, DirectX 12 pasirodys tik 2015 m. pabaigoje, tuo tarpu Mantle jau dabar siūlo savo privalumus AMD Volcanic Islands vaizdo plokščių savininkams. Šių įvykių fone kompanija NVIDIA gali atrodyti kaip nustumta į šalikelę. Vis tik „žaliosios“ stovyklos atstovai nusprendė atkreipti ir dėmesį ir į save ir prakalbo apie DirectX 11 naudojimo efektyvumą.

Reikia paminėti, jog NVIDIA neneigia specialių API efektyvumo kompiuteriniuose žaidimuose, tačiau mano, jog eikvoti resursus tokių instrumentų kūrimui yra nepateisinamas dalykas. Vietoj to grafinių adapterių gamintojas nusprendė susikoncentruoti ties DirectX 11 produktyvumo lygio didinimu.

nvidia_dx11_01 nvidia_dx11_02

Pateiktuose paveiksliukuose matyti devynias konkrečias DirectX 11 funkcijas, kurių sparta žymiai pagreitėja, perėjus prie naujų tvarkyklių (versijos, kuri vis dar neišleista). Čia pat galima matyti ir StarSwarm testų rezultatus.

Akivaizdu, kad testų rezultatai yra kruopščiai atrinkti suinteresuotos pusės, tačiau NVIDIA tikina, jog darbo su DirectX 11 pagerėjimą pajaus daugelis GeForce vaizdo plokščių savininkų. „Stebuklingos“ tvarkylės turėtų pasirodyti per artimiausias keletą savaičių. Įdomu, ar bus toks atsakymas efektyvus, lyginant su AMD Mantle?

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos