Power Japan Plus sukūrė itin sparčiai įsikraunančią elektromobilių bateriją


Kompanijai Power Japan Plus pavyko sukurti akumuliatorių Ryden, kuris gali įsikrauti 20 kartų greičiau, lyginant su įprastomis ličio jonų baterijomis. Ryden katodas ir anodas sukurtas iš anglies pluošto, iš čia kilo ir antrasis pavadinimas – Dual Carbon.

Tradiciniuose ličio jonų akumuliatoriuose kaip katodas naudojami brangūs metalai (kobaltas, nikelis ir manganas), tuo tarpu anglies pluoštas yra labiau paplitęs, taigi ir ne toks brangus.

Ryden siūlo tą patį įkrovos tankį, kaip ir įprastos baterijos, todėl nuvažiuoti didesnį atstumą šis išradimas nepadės. Tačiau įkrovimas bus žymiai spartesnis: pavyzdžiui, jei Nissan Leaf akumuliatorius tenka įkrauti 4 valandas, tai su Ryden laiką galima sutrumpinti iki 12 minučių.

Kūrėjų teigimu, Ryden gali visiškai išsikrauti be didesnės žalos akumuliatoriui, tuo tarpu ličio jonų baterijos tokios prabangos neturi – speciali elektronika neleidžia joms pilnai išsikrauti. Galų gale, Ryden neperkaista ir negali sukelti elektromobilio gaisro, esant tam tikriems baterijos defektams.

Šiuo metu Power Japan Plus atitinkamas baterijas gamina medicinos ir kosmoso industrijai, tačiau pasiruošusi licencijuoti naują technologiją kompanijoms, kurios orientuojasi į kitas rinkas.

Vienas komentaras

  1. Laurynas parašė:

    Nuostabu girdeti atsizvelgiant i tai kad kinija Japonams taiko spec kainas brangiuju metalu ir visaip kaip kisa koja ju prekyboj nes valdo apie 70prc visu iskasamu istekliu . O dabar gales susikist i sikna 🙂 saunuoliai Japonai


Kitos kategorijos naujienos