Eric Schmidt apie iPhone 6: „Samsung tokį turėjo dar prieš metus“


google-eric-schmidt-680

Dabar, kai kompanija Google ruošiasi skyryboms su Motorola Mobility, ji jau negali būti laikoma išmaniųjų telefonų gamintoja, nors ir planuoja su partneriais platinti Nexus serijos mobilius įrenginius.

Vis tik Google direktorių valdybos pirmininkas Eric Schmidt mano, jog Apple yra vienas pagrindinių interneto giganto konkurentų, ir visa tai tiesa, kalbant apie operacinių sistemų, naudojamų išmaniuosiuose telefonuose, rinką.

Šiuo metu Google kontroliuoja virš 80 proc. mobilių operacinių sistemų segmento, tačiau Apple pavyksta išlaikyti labai didelį pelningumo lygį, nepaisant sąlyginai mažos rinkos dalies. Ir būtent tai rodo strategijų skirtumus – Google siekia apimti kuo daugiau vartotojų auditorijos, esant mažam pelningumo lygiui.

Savo idėjomis ir pastebėjimais apie kietą konkurenciją su Apple pasidalino Eric Schmidt, duodamas interviu naujienų agentūrai Bloomberg, kalbėdamas apie savo knygą „Kaip dirba Google“.

Atsakydamas į klausimą, kaip jis reaguoja į minias žmonių, kurie prie parduotuvių laukia iPhone 6, Eric Schmidt atsakė, jog dėl to labai stebisi, kadangi „Samsung tokius išmaniuosius telefonus buvo pasiūliusi dar prieš metus“.

Google direktorių valdybos pirmininkas mano, kad aštri konkurencija tarp Apple ir Google leidžia tobulinti išmaniuosius telefonus, kartu juos atpiginti, kad jie būtų prieinami kuo platesniam žmonių ratui, ir tai yra nuostabu.

Indijoje ir Kinijoje jau dabar galima įsigyti tikrai patrauklių išmaniųjų telefonų, kurie kainuoja mažiau nei $100, ir visa tai yra kietos kovos tarp Google ir Apple rezultatas.

76 komentarai (-ų)

  1. Vardas parašė:

    Koks skirtumas kas ka pasiule pries metu ar du esme ta,kad samsungui su savo sudirbtu androidu (TouchWizz) dar dideles pievas apsikti iki IOS spartos,isvaizdos ir svarbiausia optimizacijos!

    Kol visokie burundukai giriasi savo „dideliais“ E peniais t.y skaiciukais kai realybeje tu skaiciuku nei puses neisnaudoja tai tuo tarpu Iphone savininkai dziaugiasi savo irenginiais ir tai patvirtina tas faktas,kad Samsung crap isigyje vartotojai daugiau nebenori nieko is Zamzungo ir dairosi i koknurentu telefonus o Apple netik,kad islaiko savo pirkejus,bet kas met prisivilioja nauju.

    • zet parašė:

      na samsunge ne tik androidas koja kisa, man nepatinka ju softas kur uzmanau ant androido

      • Touchwiz parašė:

        Touchwiz ir pan. galima perrašyt pagal savo norus.

        • To Touchwiz parašė:

          Ne visi nori,ar sugeba „lauzyti“ telefonus,kad juo butu galima padoriai naudotis…kam man dabar nusipirkus telefona dar sukti galva ir ji tvarkyti,kad jis man normaliai veiktu? As noriu,kad man nusipirkus daigta jis butu 100% paruostas naudojimuisi.

          • Jūsų Vardas parašė:

            Tai kam tau smartas jeigu tu runkelis ir nesugebi epsu isimesti ? Tokie kaip apex launcher net lietuviu kalba turi, runkelems kaip tu speceliai skirtas.

            Panasu, kad tau isvis niekas netinka. Susidaro isvados, kad tu androida koki ace turejai, kuris turbut dar ir lagino, bet ne dabartinei. Arba nesupranti kas yra lagas.

            Isvis nesuprantu, ko tu rasai ? Nei vieno argumento nesimato ir toks ispudis susidaro, kad raso tas pats asasas arba zet, tik persivadines.

          • zet parašė:

            pritariu, jis be apex launcheriu turi veikti gerai.

            Jusu vardo komentaras „Tai kam tau smartas jeigu tu runkelis ir nesugebi epsu isimesti ? Tokie kaip apex launcher net lietuviu kalba turi, runkelems kaip tu speceliai skirtas.“
            man primena buvusio runkelio poziuri. Nieko nemokejo, buvo runkelis, ismoko, ir besididziuodamas dabar kitus runkeliais vadina.

          • zet parašė:

            to Jusu vardas:
            o kam tau masina, jei pats nemoki isimesti turbinos, perrintki pakabos ir t.t 🙂 ? Ar cia pritari, kad nusiperki masina, pasuki rakteli ir ji vaziuoja?

          • Jūsų Vardas parašė:

            Masinos remonta, su telefono epso irasymu palygino 😆

            Turbut padangos keitimas, nera toks kasdieniskas dalykas, kaip programeles irasymas. Buvo laikai, o gal dar ir yra tokiu, kur sms nemoka parasyti, bet tai jeigu man tai nebutina. Jeigu mano masina tvarko servisas ? O, kad programele irasytu, kazkaip nezinau nezinau.

            Beja, o tai tu paskambinti negali su TW ? Sms parasyti neleidzia ? Naudojausi, gal 3 menesius ir nemaciau bedos. Per ta laika, buvo ismete 3-5 sustabdymus, bet sustojo veikti tai kazkoks zaidimas, tai kokia programele, kas manau nera TW kalte.

            Cia tas pats, kaip jugi winaudus nekaltini, jei programele klisa.

    • tiesiog parašė:

      Daug nepagrįstų teiginių. Nenori – nesinaudoji ir tiek.
      Logikos tiesiog nėra pirkt iPhone 6 už 3300Lt, kai geresnių specifikacijų Samsung S4 už 1800Lt parduotuvėse.

      • To tiesiog parašė:

        Lietuvos pardavejai iesko durniu tiesiog nes kitose normaliose salyse iphone 6 kainuoja tiek pat kiek ir bet kuris kitas konkurentu telefonas o kai kur net dar pigiau.

        • Jūsų Vardas parašė:

          Nu jau 😆 Tu gal pvz pateik, kur aifonas 6 pigesnis uz s4 😉

    • tiesiog parašė:

      Daug nepagrįstų teiginių tamsta.
      Kokia logika remiantis geriau pirkt prastesnių speficikacijų iPhone 6 už 3300Lt nei Samsung S5 už 1800Lt. Mados reikalas jau turbūt tiesiog.

      • Jūsų Vardas parašė:

        pataisysiu 3500 pasmus, tai runkelems aifonas geresnis. Nes dauguma cia komentuojanciu ant tevu sprando sedi ir tevai perka isismoketinai. Ko tu tikiesi. Dabar jau net tos pacios panos, su s4, s5 laksto, nes ten ir kamera geresne ir ekranas didesnis. Kaip tu manai, kam ta plius pristate. Viskas orentuota i vaikus, kurie pagrindini pelna sunesa, nes tevai jei myli, del to ir perka. Arba tiesiog, issimoketinai paimti nera didele katastrova, kai tu uzdirbti ta pati minimuma.

  2. Edvardas parašė:

    Naudojau Samsung Galaxy S2, tada S3. Man jau dabar to android’o. Nesu paprastas vartotojas, ištrindavau pirmiausiai tą Samsung android builda, įsirašydavau kažką normalesnio. Bet niekada negalėjau susitaikyti su ta mintimi, kad android varoma and VM, dėl to ir reikia 4x branduolių tlf su keliais gb ram , kad padoriau veiktų. Dabar laukiu savo iPhone 5S 🙂 greičiau tas spalis ir sedėsiu laimingas su normalia optimizacija ir OS.

    • rokas parašė:

      Jeigu žinotum, tai tas virtualizavimas nedaug atsilieka nuo native režimo. O su dabartiniais branduoliais ir GHz’ais tai viskas ir taip skraido.

  3. asasas parašė:

    Tai dar kartą įrodo, kad apple nereikia daug daug ramu, daug branduolių, procų ir t.t.
    Jie daro taip, kad jų softas veiktų gerai. Ir jiems dzin, ar prieš du ar prieš tris metus išleido samsungas.

    Tik dabartinės iphono kainos kandžiojasi labai, bent jau Lt 🙂

  4. Edvardas parašė:

    Perku iPhone 5S visiškai naują, paklosiu 2100 lt 🙁 tikrai nepigu kai amerikonai gali gauti kur kas pigiau

  5. Faktas parašė:

    „Indijoje ir Kinijoje jau dabar galima įsigyti tikrai patrauklių išmaniųjų telefonų, kurie kainuoja mažiau nei $100, ir visa tai yra kietos kovos tarp Google ir Apple rezultatas.“

    Kovos tarp apple ir google rezultatas yra neapsakomos flagmanų kainos. O kad galima įsigyti pigių tel. su android reikia sveikinti vidinę android ekosistemos konkurenciją.
    Vienaip ar kitaip nesuprantu nei vienos nei kitos stovyklos, kadangi yra labai solidus ir stabilus 3 žaidėjas, kurio produkcija paima tai kas geriausia iš abiejų besipešančių…

  6. Jūsų Vardas parašė:

    Lygiai ta pati, ka cia raso parasiau pries kelias dienas. Viskas, kas yra aifone, naujuosiuose aifonuose, jau buvo gerokai seniau. Ir tik patys pirmieji buvo kazkokia inovcija, o dabar tai tiesiog naujas aparatas. Naujas modelis didesniu skaiciumi, net dizainas ir tas nenaujas.

    Kazkaip gal as perdaug pazenges, nei kaikurie anksciau parase tupareznikai, bet naudojuosi samsungu, su apex launcheriu, o TW tiesiog disablintas nusirootinus ir nematau jokio lago. Kaip kazkas kazkur rase, tas lagas buvo iki ICS, o po JB isvis praktiskai dingo. Tai ka daugelis raso, galima primti kaip keliu metu senumo zinios. Aisku nesakau, kad androidas nelagina, taip pat, kaip ir iOS ar WP lagina, bet jus skirkite epso laga nuo softo lago.

    Kita mintis, androidas, tai neviena OS, tai kelios skirtingos OS, su vienu pagrindu. LG, Samso, Sony ir Google os labai skiresi. Cia tas pats kaip paimti Windows 7 ir 8.1, tie patys windausai, bet daugelis rekia, kad 8.1 blogesni. Tai ir su androidu tas pats, kiekvienas gamintojas ta pacia os paima ir kerstato savaim, nors branduolys ir pati os formaliai lieka tokia pati, bet cia tik teorija.

    Kazkuri laika buvau nusistates pries LG, bet po G3 pakeiciau nuomone. Pries samsunga, ar tai koki xiaomi taip pat neturiu nieko pries, juo labiau pries androida. Tik moralas toks, kad daugelis neskiria andoido, nuo androido. Nesinori sumeluoti, bet beroc su ta pacia gelezim, skirtingu gamintoju rageliai veikia skirtingai, pagal kokius, tai ten testus. Nepamenu tik modeliu su katrais cia taip buvo.

    O siaip ar taip, girdejau mobili jau 10 vientu pardave vien per pirmas dienas, su tokia nebloga 3500 lt kainele 😆 bagota vis delto musu salis, kur ta krize ir kas ji tokia.

    • To Jusu Vardas parašė:

      Tik nereikia lia,lia,lia…Pats turejau progos isbandyti note 2 o siuo metu turiu Galaxy S5 (ir tai tikrai bus paskutinis mano turetas shit phonone’as is samsungo) ir jei nepadarai hard reset kas pora menesiu tai telefonu praktiskai nebeimanoma naudotis,programos luzta,narsykle lagina,kol atsidarai SMS praeina ~5 sekundes ir panasios nesamones.

      O jei tu turi kantrybes ir noro „lauzyti“ savo telefona su visokiais neoficialiais rootinimais tai prasom,nieko nesakau,bet as is tu zmoniu kuris nusipirkes daigta nori juo iskarto naudotis be jokiu issidirbinejimu…

      O kad Lietuvoje parduota 10 Iphone cia yra juokingas skaicius net ir tokiais saliai kaip si…beja jei nezinojai krize jau seniai baigesi.

      • Jūsų Vardas parašė:

        Neoficealiais rootinimais 😆 o tai su nereikalingom programelemis ir visokio slamsto putimu i telefona tu jo nelauzai ? Tau betkoks androidas uzsilenks jeigu sudo prikisi. Naudojuosi metai laiko be jokio resetinimo ar pns, vienintelis dalykas, tai nurootinau, nei jokiu lagu nematau, nei kazkokiu bugu.

        Tame ir beda, kad daugelis arba neturi ir sneka, arba rankos is siknos auga ir abi kairios.

        Beja, jeigu nesupranti sarkazmo, tai susivalgyk. Idijotas.

        • zet parašė:

          s3 su pagrindinem keliom programom, tikrai nieko nepirkimsta, bet uzsikemsa, karta i savaite perkraunu. Pries kelias dienas sugebejau sudauzyti, tai va ir ziuriu ka kita isbandyti, bet noriu ka nors ne is samsungo.

          Pritariu, kad isigijus daikta be jokio papildomo apdrodojimo ar konfiguravimo turi veikti gerai.

          Tiesa, ne visi zino, kas yra androidas. Jei softas lagina, dar nereiskia,kad cia androidas pats kaltas. Kiekvienas gamintojas savo „apvalkalus“ naudoja.

          • Jūsų Vardas parašė:

            Pasikartosiu, telefonu naudojuosi kasdiena ir praktiskai pastovei jis rankose. Bet per metus nei karto nereikejo resetinti ar kazka rimto daryti. Net romas neperasytas, na viskas stock neskaitant root padarymo, del keliu programeliu irasimo.

            Labai daug kas nuo naudojimo manau priklauso, nezinau ka tu su juo veiki, kad uzlauzi. Ir siaip arba blogai supratau, arba tu esi 100% isitikines, kad ne samsungo produktas tau nelus ?

            Pats iskausi kazko neperdaug mandro, tai dairausi arba i huawei, arba i lg, na dar htc arba sony, bet kas papuola, tai arba labai jau slamstai arba neidomus. Norisi kazko panasaus i note, bet neperdaug perkainuoto. Kad nebutu gaila sudauzius, bet butu praktiskas. Huiawei neatrodo patikimi, o is lg nedidelis pasirinkimas. Lenovo dar yra, bet tie irgi neatrodo perdaug kokybiski ..

  7. vardas d parašė:

    Pirmiausiai išmok rašyti teisingai lietuviškai. DAIGTAS… pats tu dai“g“tas. Dėl to ir nežinai nieko kito kaip iPhone. Jis tik kvailiams pasipuikuot tinka, nes man juokas ima žiūrint į tuos, kurie kelis kartus permoka.Naudos iš jo kaip ir iš kitų telefonų, nei daugiau, nei mažiau. Už tokią kainą pirktas Android sukasi daug geriau, žymiai geriau. Nei jis kamerą gerą turi, o skambina taip pat. Nematau nei vieno pliuso. Ką dar jis turi apskritai? Androidas nors funkcionalus iki beprotybės, Lumia fotografuoja puikiai, o ką gali iPhone?

  8. To vardas d parašė:

    Kaip tai nežinai ka gali iPhone? Gi tas pats iPhone is bet kurio nevykelio padaro žmogų geidžiamą ir pastebimą, o ka jau kalbėti apie išskirtinumą (čia aišku sarkazmas). Bet mano nuomone čia ne softe ar laguose problema, tiediog iPhone perka tie, kurie nori būti pastebėti ar jaustis išskirtiniai, nes jų manymu tai duoda tam tikra statusą. Teisingai kažkas pastebėjo, kad daugeliui tėveliai lizingo pagalba juos nuperka. Nes žmogus kuris pats užsidirba ir gyvena iš savo pajamų tikrai neleis 3500 lt uz telefoną, kai už tą pačią sumą galimą nusipirkti krūvą reikalingesnių daiktų buityje.

  9. Jūsų Vardas parašė:

    @vardas d
    2014-09-27 20:29
    @To vardas d
    2014-09-27 22:02

    😆 Atsakymo laikas man patiko. Ko tu cia putojiesi zmogau, niekas taves nesmerkia, kad tevai nupirko penkioliktam gimtadieniuj aifona ir per kaledas nupirks, dar sesta.

    As jau esu rases, kad cia nerasybos konkurse dalyvaujame, juo labiau ne xfaktorius ar ten kokie lietuvos talentai. Idijotizmo rodyti nebutina, niekam cia neidomu ka mes rasome ir kiekvienas turi savo nuomones.

    Kitas dalykas, apie androido funkcionaluma ir sunkuma naudotis kalba zmones kurie nemate jo gyvai ir isvis nesinaudoja. Turiu jau beveik metai saviski galaxy ir nematau as ten didelio funkcionalumo. Juo labiau, naudotis ypac paprasta. Kas reikalingiausia pateikta pirmiausia, o kas neitin reikalinga padeta toliau. Toks dalykas, kaip numerio paslepimas turbut ir aifone, ne pirmame ekrane pateiktas. Kameros dabartiniu rageliu nera blogos, kiek ziurejau lumios fotkes konkreciai 1020, tai nepaliko man jokio ispudzio. Prie gero apsvietimo ir mano ragelis panasiai fotkina. Juo labiau, kad nereikia nieko koreguoti, kaip su lumia, visus nustatymus pries fotkinant dar 5 min reikia atzaisti.

    Cia tiesiog mano tokia nuomone, nebutu galimybes rinktis, naudociausi tiek aifonu, tiek wp, bet kadangi man uztenka androido, kuris kazkodel man nelagina, tai nematau reikalo klykauti, kaip mergai ir siaip skustis.

  10. Blinda parašė:

    Ateini,paskaitai komentarus ir supranti kokie is tiesu Apple hateriai yra runkeliai. 😀

    • Jūsų Vardas parašė:

      Kurie cia heiteriai pagal tave. Nes siam puslapyje turime tik pora aifone fnaboju. asasas ir kastytis, kitu neteko pastebeti. Tokie kur jiems viskas negerai, kazkaip nepavadinciau, nei fanbojais nei heiteriais.

      Ir vis delto, pagal savo logika, tu apple fanbojus esi. Taip supratau ?

      • Radioaktyvus parašė:

        Nerašau komentarų čia, bet skaitant tavuosius neretai pradedu juoktis, nes visus nuolat įžeidinėji ir vadini „apple fanbojais“. Rimtų argumentų iš tavo pusės beveik niekad nebūna. Kyla klausimas – kas iš tiesų yra fanbojus? 🙂

        Na matau, kad nemėgsti Apple. Nieko baisaus, nes ne viskas visiems vienodai patinka. Bet jei nepatinka – tiesiog nepirk ir nenaudok. Man nepatinka Android. Neperku ir nenaudoju. Bet kadangi aš nesu „fanbojus“, man nekyla noras įžeidinėti visus iš eilės, kurie su manimi nesutinka.

        • Jūsų Vardas parašė:

          Labai nusisnekejai, nera pas mane neapykantos nei apple, nei aifonui, nei kazkam, tiesiog jau esu rases, kad pasisaipyti is idijotu smagu. Kaip ir su tuom aifone note, ta pat isamsungas pries pora metu padare, tai sitie pamate, kad pelnas neblogas ir nukopino. Tas pats ekranas padidintas, jugi telefonas turi buti valdomas tik viena ranka.

          Jeigu tu nekenti androido, tai esi apple fanbojus, arba wp fanbojus. Tas ir yra, kad dievini viena, bet nekenti kito. O pas mane taip nera, ziuriu saliskai i visas puses ir naudojuosi tuom ka siuo metu turiu. Jeigu tai yra androidas, nereiskia, kad jis geriausias tuo metu esamas rinkoj, tiesiog taip gavosi.

          Ir isvis ko as cia tureciau teisintis, jeigu pats nepateiki nei vieno argumento, tik rasai savo isgalvotus pezalus, kaip as kazka kazkur vadinu ir tamstele isizeidet. Oj labai atleiskite man, kad jus pravirkdziau, kaip maza vaika.

          • Radioaktyvus parašė:

            Tada aš noriu tavęs paklausti.
            Aš turiu iPhone, man šis telefonas labai patinka ir jau daug metų naudoju iOS.
            Kai kur nors internete pamatau straipsnį apie Google ar Android, aš nepuolu rašinėti piktų komentarų, kur išvadinčiau idiotais visus, kurie naudoja Android.

            Taigi mano klausimas skambėtų taip:
            Ar pagal tave aš esu „idiJotas“ ?

            PS. Aš tikrai negalėčiau pasakyti, kad „nekenčiu“ Android. Pakankamai gera OS, tiesiog man asmeniškai ji nelabai patinka.

          • Jūsų Vardas parašė:

            Zinau, kad netaktiska i klausima atsakineti klausimu, bet ir as taves paklausiu. O kaip pavadinsi zmogu, kuris raso, kad aifonas pats geriausias, gelezis geriausia, viskas geriausia ir darp riduria, o kai pasakai, kad viskas pasene, pradeda aiskinti, kad svarbu testu rezultatai geri. Cia konkreciai apie @asasas kalbu.

            Apie kitus tingiu rasyti, bet nueik i betkuri straipsni apie populeresni android flagmena. Dauguma sudais drapstosi, nors realiai to androido net neturi, arba turejo kazkada akmens amziuje.

            Zmogus kuris nesuvokia realybes ir net jam irodzius, kad yra kitaip, vistiek gincyjasi, tai ne idijotas. Perkantis aifone 6, uz 3500 lt, tai ne idijotas ?

            Bent as niekada nesakau, kad nenaudok sito, geriau naudok ta, bet reikia skirti, kur prikolai, kur saipaisi, o kur izeidimai. Isizeisti galima is betko, kaip pvz zonoj kazka oziu ar gaidziu pavadink ir jau gausi malku, tai ir internete. Kiekvienas nepritarentis tavo nuomonei, pagal musu suaugusius vaikus, jau tau priesas.

            Pats spresk kas tu ir del ko nemegsti androido, bet megsti ios. As skirtumo kazkaip didelio nematau. O komentaru internete gali visokiu prisiskaityti. Paskambinti ir sms parasyti, dabar galima su betkokia bulve. O ir internete, ar fb pasedeti. Kelis kartus jau esu sakes, kad ilgas laiko tarpas, kai nera nieko naujo, jokiu inovaciju ar naujienu. Tas pats aifonas, tas pats galaxy s ar note, tiesiog senesniu modeliu updeitai. Paimk pirma aifona ir dabartini, paziurek is priekio ir nematysi jokiu dideliu skirtumu. Tas pats galioja beveik visiems. Kas man atrodo idijotiska, kai eile metu niekas nepasikeicia, bet vistiek atsiranda tokiu kurie aiskins, kad tai geriausias produktas esantis rinkoje. Labai teisingai pats parasei is pradziu, vieniems patinka vienas, kitiems kitas. Turbut visi esame vieno ar kito fanbojai.

          • Radioaktyvus parašė:

            Manau mano klausimas buvo labai paprastas ir tiesus. Norėčiau, kad atsakytum neišsisukinėdamas.

          • Jūsų Vardas parašė:

            O tu tikejaisi, kad atrasysiu taip arba ne ?

            Jeigu tingi paskaityti, arba nesupratai minties, tai jau cia nera apie ka ir diskutuoti.

  11. Vardenis parašė:

    Kol Apple savininkai dziaugiasi savo pirkiniais tol Androideriai nurimti negali neapsireiske. 😀

    Va,geras pavizdys! 😀

    http://i68.fastpic.ru/big/2014/0924/ef/2474e28313585096ae103f9e4b3fbfef.jpg

    • Jūsų Vardas parašė:

      Nera daugiau apie ka kalbeti siu metu. Ateina laikas, kaip kasdiena naujienos apie galaxy ir note plaukia, ateina dienos kai apple sloves minute gauna

  12. asasas parašė:

    Jei būtų šio pls meetas, tai manau, kad puse žmonių susimuštų įrodinėdami savo tiesas 😀
    O aš sedėčiau prie laužo ir gerčiau alu 🙂

    • Jūsų Vardas parašė:

      Jei butu mytas, tai 90% pasakytu, kad negali, susirinktu 5 snukiai, atsigertume alaus, sidro, ar kazko pagal skoni ir issiskirstytume.

      As bent taip manau.

  13. zet parašė:

    Kiekviena karta vis arteja prie ribinio tasko. Ekranai arteja prie to kad vis sunkiau atskirti skirtuma. Kameros vel panaseja, arba, bent pasiekia riba, kad foto kokybe tampa „pakankama“. Procai jau seniai tapo tokie, kad narsykles varto laisvai, navigacija irgi ore. Na zaidimu zona, bet cia jau atskira nisa. Tad lieka trys vietos kur galima issiskirti:
    1. „Baterijos darbas“, arba kiek taupiai gali dirbti gelezis,ekranas plius softas
    2. Kamera: antidrebejimai ir kiti pribumbasai, optika
    3. Softas, patogumas, isbaigtumas.
    4. Saugumas, astsparumas smugiams, vandeniui

    Pastebejimas: dideliam kainu issibarstyme gan mazas parametru ar tiksliau – galimybiu issibarstymas. Tarkime paemus 6 obuoly galima ir tris kart pigesni noname – ju galimybes skirsis tikrai ne 3 kart, o gal 30%. Sia svarbus kitas dalykas: patogumo ar galimybiu kritinis taskas. Kas tas kritinis taskas: pvz prasti ekranai, dideli aikivaizdus pikseliai ir ekranas, kur tu pikseliu nesimato. Lagina narsykle – nelagina narsykle. Foto tragiskos kokybes – foto kokybe „pakankama“. Taigis, net perkant 3 kart pigesni telefona yra, gaunate produkta, kuris pilnai perzengia kritini galimybiu taska.
    Klausimas, uz ka mokama 3 kart daugiau?

    1. Tikrai manau mazajai pirkeju daliai realiai svarbi ta 30% pridetine verte lyginant su daug pigesniu telefonu.
    2. Prestizas
    3. Noras nesigilinti, kas geriau, tiesiog nori gero daikto, kuris geriausias ir tiek (bent kazkur per reklama galima suprasti, kad 6 obuolys geriausias, ar dar pagal kazkokius testus ar apklausas).
    4. prisirise prie obuolio ekosistemos
    5. praplautais smegenim.

    ir manau, kad 5 kategorija sudaro didele dali. Kuo ji skiriasi nuo tu, kurie perka del prestizo ? Jie supranta, uz ka moka, jiems prestizas svarbu. Gal ir ju tacka koks porsas.

    praplautu smegenu atstovai bando pagristi logika sita pirkima, kad tai geriau, sauniu ir taip toliau. Nesiginciju. Bet pasaulyje yra visur daiktu, kas sauniu, geriau ir tu tai naudoji keikviena diena. Tai kodel nepermoki kitur 3 kart daugaiu uz 30% pridetines vertes? Pvz pirkti dvirati full xtr, o ne full xt komplektacijos. Pirkti batus ne uz 300 o uz 900 litu. Miegokite ant lovos ciuzinio uz 5000 tukstancius o ne 1500. Vazinekite masina uz puse limono. Visur yra daiktu, kuriuos galite pakeisti geresniais ir uz geresne kaina. Bet kazkodel perkate tuos daiktus atsizveldami i kainos kokybes santyki. O obolio pirkejai is sios praplautu smegenu kategorijos daznai uz kritinius pinigus perka neatsivelgdami i kainos kokybes ir kitus racionalumo principuss.
    Tiesa, pirmi iphonai pasizymejo, kad juose buvo tas krtinis taskas, tikrai su juo galejai kazka daryti tai, ko negalejai su kokia noske. Bet tas negalioja dabartiniuose.

    Tikrai nesakau, kad visi, kas perka obuoli, yra plautais smegenim. Bet jei tai TIK vienas daiktas, uz kuri jus patoviai mokate 3 kart daugiau uz 30 % daugiau patogumo, o visur kitur elgiates priesingai… na reklamos kurejai savo darba gerai atliko, nes kitaip butu daugiau sriciu, kur leidziate didelius pinigus uz dali didesnio patogumo: geras namas, gera tacka, geri rubai ir t.t.t.t.t.t..t

    ps. 30% ir 3 kartai – is pirsto lauzti skaiciai vizuoliau pateikti sulyginimus.

    ps.ps. as tikrai nuosirdziai nustembu, kad smartu ar siaip telefonu naujienos yra aktualios ir susilaukia daug komentatoriu demesio. Man jos net neidomu. Man uztektu 2 sakiniu: isejo 6 obuolys. Ir ta obuoli vistiek visi perka. Nes siaip kaip sakiau, vis maziau ir maziau realiu naujienu sioje stovykloje, nebent noname uz 500 litu jau atitinka sg3, o uz 1000 – sg4. Nenustebsiu, kad dar po poros metu noname’ai dar labiau priartes prie lyderiu. O siaip, tie telofai ir dusta, ir krenta, ir juos pavogia ir pametami jie…

    dekui uz demesi

    • Radioaktyvus parašė:

      Niekad nesupratau kaip žmonės gali lyginti hi-end daiktą su low-end ir sakyti kažką panašaus į „niekas ten nesiskiria“.

      Man ta tavo matematika su kažkokiais neaiškiais 30 procentų yra visiškai nepagrįsta 🙂 Iš kur tu tokį skaičių ištraukei? Iš piršto laužti? Ok. Bet juokinga skaityti komentarą, kuris gan ilgas o remiasi vien tik tavo paties sugalvotu skaičiumi 😀

      • zet parašė:

        Mėtaisi kazkokiais magiskais terminais hi-end, ar low-end, lyg nuo ju kas priklauso ar „pasistoti“ turetu. Kaip tik lyginu low-end’a su hi-end’u. Man svarbu pats telefas, ka su juo gali daryti, ir kaip patogiai daryti. O jei kas menesi low-end’as tampa tokiu, kad skirtumas tarp jo ir tavo magisko termino hi-end’o vis mazeja, ir praktiskai tapati ir panasiai patogiai gali atlikti ?

        O tai kiek tavo nuomone pvz 6 obuolys geresnis uz sg5(kita flagmana (dar vienas magiskas zodis 5 kategorijos zmonem)) ? Ar pvz uzdejes ta pacia foto ir paslepus rema, atskirtum kad obuolio ekranas geresnis ? O gal priesingai , bus prastesnis? Ka konkreciai veikdamas realiai galesi padaryti daugiau ar geriau ar greiciau ? O jei taip, keik daug tas skirtumas sudaro ? Kiek procentu? Ir ar tas skirtumas esminis ? Suprantu, kad tau procesu analize yra svetimas reiskinys. Siaip nesistebiu, kad nesupratai mano komentaro, nes jei priklausiai 5 – tai kategorijai, tai pagal ideja ir neturem suprasti 😀

        • zet parašė:

          teisa, as kalbejau dar ir apie noname’us. Pvz vienas kazkada bus visiskai nezinomi, dabar atsikanda rinkos dali: prestigio, gsmart, xiomi, o kiek ju dar yra kur vien kinijos rinkai skirta:
          http://www.techinasia.com/2013-list-new-asian-homegrown-smartphone-brands/

          • Jūsų Vardas parašė:

            *Xiaomi =] Sitie vini populeresniu pas kinus, bet teko girdeti visokiu atsiliepimu, kad deda nurasytas dalis, kurios nepraeina didziuju zaideju patikros, kad softas disovas, kad palaikymo nera, garantijos ir pns .. Na viskas proto ribose ir neribose. Kol pasmus nebus platintojo, manau imti pabandyti neverta, nebent sugedus ismesi, nes ir siuntimas i kinija ir neaisku taisys ar keis. Daug aspektu cia zaidzia.

            O siaip prie ilgo komentaro temos, nepastebejau, o gal pamirsau perskaites. Tu lyg ir nepaminejai bezdzionevimosi mados. Aviu bandos efekto, jeigu turi kitas, tai ir man reikia. Ta prestiza galima butu pervadinti i paugliska kitumo simboli. Ypac kazkuriu metu, o gal ir dabar vel bus pasmus, panos su aifonu jausdavosi sustresnes.

            Visteik daugeliu atvej uzaidzia zenklas, o apple zenklo reklama, stipresne nei samsungo, vien delto kazkadaise buvusios kokybes ir kazkadaise to sukurto prestizo ,kurio mano nuomone nekeblike.

          • zet parašė:

            to jusu vardas:
            neseniai rusai is peterio ir maskvos pasakojo, kas pas juos tas obuolys nerealus prestizo reikalas. Ten ima ne tai kad issimoketinai, bet buna ir paskolas vartojimo is banko nors patys pavalgyti neturi uz ka. (cia neseniai as is atostogu )

        • Radioaktyvus parašė:

          Matai, seniai manęs neveikia tas durnas „kuo daugiau funkcijų – tuo geriau“ marketingas. Tą patį galiu pasakyti ir apie tą tech. specifikacijų fetišą 🙂
          Taigi aš daiktų nesirenku pagal tokius kriterijus. Man nereikia kuo daugiau funkcijų, man reikia, kad esančios funkcijos būtų išpildytos puikiai ir veiktų tinkamai. Man nereikia aštuonių branduolių procesoriaus, man reikia, kad telefonas tiesiog sparčiai veiktų ir nelagintų. Ir man nereikia daikto, kuris idealiai atitiktų „kainos ir kokybės santykį“, man reikia daikto, kuris man patiktų ir tenkintų mano poreikius.

          Atsakant į tavo klausimą „kiek iphone6 geresnis už sgs5″…
          Man visiškai nerūpi, nes kaip jau minėjau ankstesniame komentare, man Android nelabai patinka. O Samsung… Jeigu tektų rinktis Android telefoną, Samsung būtų paskutinėj vietoj.

          PS. Nėra nieko kvailiau už žmones, kurie jaučiasi protingesni už kitus vien dėl to, jog visai neseniai pradėjo gaudytis techninių parametrų terminologijoje.

          • zet parašė:

            Sveikinu, tu patenki i pirma kategorija. Bet kad mano issakytus mintys netinka, ar neaktualios ASMENISKAI tau, nereikia kad jos nera teisingos. As gi rasiau, mazajai pirkeju daliai istikruju yra aktualu tai ir jie realiai zino teikiamus skirtumus ir moka juos isnaudoti.

            Toliau, idomus tavo teiginys: “ jog visai neseniai pradėjo gaudytis techninių parametrų terminologijoje.“ 🙂 net nezinau ar verta i tokius argumentus atsakyti, nes diskusija bus panasi,kaip su „Jusu vardas“.

            O mano mintis issakyta paprasta, kad dauguma yra reklamos ar prestizo aukos. Na prestizas dar suprantamas dalykas, bet reklamos auka… o tam patikrinti uztenka paprasto visu prekiu ar paslaugu kainu analizes. Ir jei zmogus visur naudoja kita modeli, kur renkasi pagal kokybes ir kainos santyki, o vienoje isskirtineje vietoje renkasi visai kita principa, kur mokami dideli pinigai uz santykinai maza nauda, ir ypac, kai ta nauda nera kritine. Kas tas kritine? pvz dzipas, jis turi kritine nauda, jei nori nuvaziuoti prie kokio miskinio ezeriuko pazvejoti ir nusitempti priekaba su valtimi. Isskytus viena isimti, tai hobis. Tai tas dalykas kas zmogui teikia dideli malonuma ir del to santykinai mazas produkto padidejimas suteikia dideli pasitenkinima.

          • zet parašė:

            to Radioaktyvus:
            :Matai, seniai manęs neveikia tas durnas “kuo daugiau funkcijų – tuo geriau” marketingas. Tą patį galiu pasakyti ir apie tą tech. specifikacijų fetišą :)“.

            Korioje blyn as vietoje nurodziau branduolius ar kitas funkcijas ? Lygtais visur kalbejau apie tai, kas yra galutinis produktas: galimybes ir patogumas tomis galimybis naudotis.

          • Radioaktyvus parašė:

            Norėčiau pataisyti tave dėl kelių dalykų.
            Šiais laikais mes visi esame reklamos aukos. Tas žmogus, kuris sako „aš nesu reklamos auka“ meluoja pats sau. Dabar aplinkui yra reklamos tiek daug ir įvairiausiose formose, kad norint nebūti „reklamos auka“ ko gero reiktų išsikelti gyventi į kalnus.

            Toliau. Aš žinau daug žmonių, kurie perka brangų daiktą vien dėl to, kad pavyzdžiui patinka to daikto dizainas. Taip, tokie žmonės galbūt ir nesupranta ką perka. Galbūt to daikto jiems visiškai nereikia. Bet jiems patinka ir jie perka. Ir tai nėra reiškinys, kuris galioja tik Apple. Tokie žmonės perka ir Samsungus, ir HTC, ir LG, ir Sony ir t.t. Kažkada ir Nokias pirkdavo po kelis tūkstančius Litų.
            Bet aš realiai nematau tame nieko blogo. Jeigu žmogui patinka kažkas, jis perka. Tačiau tai visiškai nereiškia, kad toks žmogus yra „reklamos auka“. Aš netgi nesiryžčiau vertinti, kokią dalį sudaro tokie vartotojai, nes niekas tokios statistikos neturi.

            „Korioje blyn as vietoje nurodziau branduolius ar kitas funkcijas ? Lygtais visur kalbejau apie tai, kas yra galutinis produktas: galimybes ir patogumas tomis galimybis naudotis.“

            Tu konkrečiai nieko apie tai nekalbėjai, bet man tiesiog pasirodei panašus į vieną iš tų žmonių, kurie yra APSĖSTI tech. parametrų bei funkcijų kiekio. Tokiems žmonėms „kainos ir kokybės santykis“ yra aukščiau už viską. Jie karštligiškai analizuoja skirtingų telefonų parametrus, Antutu rezultatus ir baisiai bijo nusipirkti kažką, kas neatitiktų „kainos ir kokybės santykio“. Neduok dieve nusipirksi daiktą, kuris surenka Antutu 1000 taškų mažiau, bet patinka labiau 😀
            Bet galbūt aš klystu, galbūt tu nesi vienas iš tokių žmonių.

            „Man iphonas kaip keiksmazodis kai teko ilgiau 3 is ju patureti. Man ten normalaus back funkcijos nebuvimas tai sakes. Atrodo smulkmmena, bet neraliai nepatinka. Reikia programose ieskoti programinio back mygtuko. Vienoje vietoje kaireje, kitur desineje. Navigacijoje ne ta paspaudziau, norint back sugrizti, tenka viska isnaujo suvesti nes nusimusa. Back hardvarinis yra tobulas dalykas. Visada greitai zinai kur paspausti, o jei pasukus nepatogu, gali astirasti ir soft’inis back’as.“

            Good for you.

          • zet parašė:

            nu jau pradedam „arciau“ vienas kita suprasti. Tie kas perka del to kad „tesiog“ patinka, ar del prestizo, ar tiesiog galvoja kad jiems tai gerai, turejo sena modely, patiko, ir sis vadinasi patiks – tai taip. As kartais ir pats toks esu 🙂 kalbant apie auto isigyjima, ten racionalumo gal nera daug, bet malonumo man suteikia kiti niuansai. Ir tie zmones, kurie perka del to kad tiesiog patinka dizainas ar kazkas, galiu lazintis, kad jie ne tik telefa tai perka.

            Kalbant apie reklama. Taip, jos yra visur, tieg tiesiogines tiek uzsleptos. Bet reklamos aukas vadinu tuos, kurie tiesiogiai priima informacija kaip negincijama duotybe. Jiems ir delfio straipnsiai tampa nenugiamas informacijos saltinis. Pvz kalbejau su zmogum is maskvos, tai jis tiki, kad ukrainos lektuve lavonai skrido, nes pasus per telika parode viename maise surinktus. Beje (griztant i tema) reklamos aukos del iphono nurodo esamus jo privalumus, kurie realiai yra pagrinde reklaminiai privalumai ir tikrai neduoda apciuopamos naudos. Va cia ir atsiranda skirtumas: patinka dizainas,patinka softas, siaip patinka, ai, busiu krutas, nes draugai pavydes, perku ir tiek ir tingiu gilintis, gaila laiko aiskintis kuris cia geresnis, ir skirtumas: moku tris kart daugiau uz pixeli, uz dar kazka, kur nezinau ar pajusiu.

            Pvz asmeniskai tavo argumentacija normali. As pats perku daiktus, kurie kartais tiesiog patinka, mokedamas daugiau uz juos, bet tai nera isskirtinai kazkoks vienas produktas.

            Ir pvz statistikos issibarstymo metodas daznai naudojamas ekonomikoje net ieskant nauju ekonomikos desniu. Socialiniuose taip pat. Nagrinejant iphone fenomena – irgi. Jau maza koncentracija ivykio tasku verta demesio, o cia ji milziniska.

  14. zet parašė:

    to jusu vardas:
    http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_4-6518.php
    http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_3-5678.php

    Presigio turi astovybe , ir kaip tik galvoju is ju kanors tevams kaledu progai.

    to Radioaktyvus.

    Man iphonas kaip keiksmazodis kai teko ilgiau 3 is ju patureti. Man ten normalaus back funkcijos nebuvimas tai sakes. Atrodo smulkmmena, bet neraliai nepatinka. Reikia programose ieskoti programinio back mygtuko. Vienoje vietoje kaireje, kitur desineje. Navigacijoje ne ta paspaudziau, norint back sugrizti, tenka viska isnaujo suvesti nes nusimusa. Back hardvarinis yra tobulas dalykas. Visada greitai zinai kur paspausti, o jei pasukus nepatogu, gali astirasti ir soft’inis back’as.

  15. . parašė:

    Vis paskaitau komentarus apie dideles Ihpone kainas. Kad neverti tų pingų ir pan. Bet jei jau kalbat bendrai apie visus telefonus ir t.t. tai turite atkrepti dėmesį, kad Iphone kainos pvz amerikoj yra labai panašios, kaip ir kitų flagmanų. Kalbėti ,kad dabar Iphone 6 Lietuvoj kainuoja 3500Lt yra visiška nesamonė, kadangi oficiali prekyba net neprasidėjus, o pardavėjai užsirėžę nesveikas kainos tol, kol atsiveš visa kita rinkos dalis.Tiesiog noriu pasakyt, kad kalbėdami apie telefonus nepamirškit, kad kainos bendrai visoj rinkos nėra labai skirtingos tarp flagmanų.

    • Jūsų Vardas parašė:

      Kas tau yra oficealu ? Omnitelis nuo kito menesio pradeda prekyba.
      Nuo praeitos savaites ji jau galima isigyti normaliame salone – http://www.mobili.lt/lt/telefonai/apple/iphone_6_16_gb.html

      Net ir saraskinai turi, pilni skelbimai taip pat. Cia bus is serijos, kalbu, ko nezinau.

      • Radioaktyvus parašė:

        Oficialūs iPhone platintojai Lietuvoje yra tik iDeal ir Omnitel.
        Visi kiti tik perpardavinėtojai ir tai labai akivaizdu pažiūrėjus į kainas.

        • Jūsų Vardas parašė:

          Iskur tu cia istraukei, kad ideal yra kazkoks oficealus platintojas ? Tai net ne apple parduotuve, lygiai tokie patys perpardavinetojai, kaip mobili, tas pats omnitelis ar bite su teledu. Ima is lenku ir veza pasmus.

          😆 omnitelis isvis ten kazkokiai teledemai beroc priklauso, o jie kada nori tada paduoda.

          Kas juokingiausia, kad yra dar tokiu, kurie tiki, jog telefonai speceliai lietuvos rinkai pardavinejami ir visu tu omniteliu ar pns. Nors, parveztas is UK ar EU, lygiai tas pats daiktas bus. Tik pas amerikonus ir azijos salis skiresi daznei.

          • Radioaktyvus parašė:

            Omnitelis priklauso Tellia Sonerai, kuri telefonus gauna iš Apple tiesiogiai.
            Ideal yra „Premium Reseller“ ir tai yra praktiškai tas pats kaip tikra Apple Store, nes kad gauti tokį statusą, reikia atitikti tam tikrus Apple reikalavimus.

            Taigi iš lenkų veža nebent visokie Fortakai ir Varlės.lt

          • Jūsų Vardas parašė:

            Isvers zodi reseller i lietuviu kalba. Gali netgi google trancleit pasinaudoti, puikei tam tiks.

            Dabar speceliai apple puslapyje paieskojau Lietuvos ir zinai ka, o gi nera jokiu platintoju ir musu marijos zeme net neekzistuoja pagal juos.

            Pateik saltini kuris nurodo, kad tas ir tas yra oficealus platintojas ar net partneris. O tokiu dalyku ka pats susigalvojai, tai .. Man neidomu. Dar vienas naivuolis kuris tiki, kad lietuvos rinkai specealus telefonai avezami.

          • Radioaktyvus parašė:

            Na tai nueik į tą patį ideal.lt ir jie ten patys skelbiasi, kad turi oficialų Premium Reseller statusą bei yra autorizuotas Apple gaminių servisas.
            O kai turi tokį statusą, jie negali užsidėti absurdiškų kainų.

            Taigi grįžtant į pradžią: kol iPhone 6 Lietuvoje oficialiai neegzistuoja, tol rimtai vertinti tų absurdiškų kainų nėra prasmės.

          • Jūsų Vardas parašė:

            Matau pats nesugebi naudotis google, tai padesiu

            http://www.apple.com/lae/reseller/apr/ Nera Lietuvos ar betkokios kitos baltijos salies.

            Kas yra reseller – http://anglulietuviuzodynas.lt/reseller-lietuviskai

            Taigi kaip ir supratome, tau oficealu yra tas, kas reklamuojame per televizoriu musu pardaveju, kurie praktiskai betka pasiskelbti gali. IR tas telia sonera, lygiai tokie patys perekupai, nes apple tik su keliais operatoriais bendrauja, o visi kiti yra tiesiog kazkieno dukterines ar nupirktos imones.

            Neisradinekime dviracio, jeigu tu neskiri perpardavinetojo, nuo pardavejo, tai jau nemano bedos.

          • Jūsų Vardas parašė:

            Beja tokia mintis sove, kad tie aifonai kurie parduodami per skelbiu is istore, turbut pereina per maziau ranku, nei parduodami is musu OFICEALIU PLATINYOJU, kurie yra tokie patys perpardavinetojai, tik perpirke is kitos rinkos turincios pertekliu.

          • . parašė:

            Man patinka,kad „Kūsų vardas“pievas rašai. Koks skirtumas kas tavo vertinimu oficialus platintojas, ar tokio išvis nėra. Norėjau pasakyti, kad Lietuvos Iphone kainos prekybos pradžioje visada būna užkeltos, vėliau jos stabilizuojasi. O visame kitame pasaulyje, ar bent didžiausiose rinkose, Iphone kainos yra panašios kaip ir kitų flagmanų (Bent jau skirtumas nėra toks didelis, kaip LT). Ir tik ta norėjau pasakyti, kad darydami kokias nors išvadas pievų nekalbėtumėt. Viskas. Patylėk geriau su savo platinimo sistema.

          • Jūsų Vardas parašė:

            Neliko kaip issisukineti, tai nika pasikeitei ? Apgailetina is taves. Cia nemano manymo, o realiai taip yra, kad tu perki is perpardavinetojo, kuris nuperka is kito perpardavinetojo ir tau parduoda su didziuliu antkainiu. Aisku galima issisukti su pasiteisinimu, mokesicia + visi nori uzdirbti, bet kolkas pasiziurejus, vienintelis ideal parduoda kazka, kas siek tiek pigiau nei kitur. Omnitelio kainos labiausia uzkeltos, kas neturi jokios logikos su tavo zodziais, kad oficealus platintojas negali uzkelti kainos.

            Kas juokingiausia, kad tu tiki tokiom nesamonemis ir tas jau erzinti pradeda.

            nuo 699 euru europine kaina jau dabar, prisimink sita kai prades pardavineti omnitelis ir atkreipk demesi, koki bus kaina be sutarties pasjuos, parduodant daug veliau, nei pirmieji pardavejai. Lazinuosi pigiau nei 3 k lt nerasi net ir ideal.

          • zet parašė:

            tai amerikoje daug technikos yra pigiau, vien del mokesciu sistemos. Patiems amerikieciams tiek kompai, tiek telefai salyginai pigiau kainuoja. Ir del vienos dideles rinkos.

          • zet parašė:

            tai reikia pateikti pvz amerikos, europos, lietuvos kainas ir palyginti, kai skaiciai kaip ant delno , ir diskusijos net nereikes. Kiek skaiciau, tai amerikoje didelis skirtumas kainu, ar perki prirista ar ne. Tai speju telebendrove gali didele kainos dali padengti,kad prisiristu klienta, kas nebutinai atspindi realia telefo kaina. Tai reikia tiesiog palyginti be sutarciu pardavinejamus telfonus ir dar europai prideti muito mokescius.

          • Jūsų Vardas parašė:

            zet, apie amerika ir azija as kalbejau tik tiek, kad skiresi daznei, niekas kainu neminejo. Ten pasjus daug kur nera mokesciu ir apskritai labai faina gyventi.

            Europine aifono kaina yra 699 eurai, tai su mokesciais (muitas+pvm). Gaunasi apie 3270 lt, dabar mobili parduoda uz 3500lt. Antkainis iseitu 230lt ? KAzkaip nesitiki, kad omnitelis ir ideal pardavines be antkainio.
            Nors man tas absurdiskai skamba, kai oficeali kaina tokia, o realiai pardaviejas perka dar pigiau + prideda antkaini. Manau nors ir paveluoto starto, bet kaina bus apie 3.3 k lt. Aisku cia tik spejimas.

          • Radioaktyvus parašė:

            Bet tu tikrai keistas žmogus.
            Nesugebi kultūringai kalbėti. Norėčiau paklausti, kiek po galais tau metų, kad šitaip šneki?

            Visi mato, kad su visais stengiuosi kultūrinai diskutuoti be jokių įžeidinėjimų, nu bet tu kažkoks tikrai trenktas. Asmeninis gyvenimas nenusisekė, kad prie kompo sėdėdamas bandai ant kitų išsilieti?

            1. Apple.com sąraše nepaminėta ir Norvegija, kur taip pat „Premium Resellerių“ yra ne vienas. Taigi tavo argumentas „apple.com Lietuvos nėra“ nėra labai jau tvirtas.
            2. Tellia Sonera nėra kažkieno dukterinė įmonė. Tai gan didelė kompanija, kuriai priklauso ne tik Omnitel, bet ir TEO bei ko gero ne viena kita įmonė kitose šalyse. Ir būtent šios kompanijos dėka Omnitel jau nuo 2008-ųjų viena pirmųjų oficialiai gali platinti iPhone Lietuvoje.
            http://fortune.com/2008/05/27/iphone-rollout-teliasonera-deal-brings-total-to-67-countries/
            Senas straipsnis, bet labai aiškiai matome, koks Tellia Sonera ryšys su Apple ir Omnitel.

            Ir dar mano prašymas būtų: nusileisk ant žemės ir pasimokyk kultūros, nes tokia arogancija iš mužiko beraščio net vemt verčia.

          • Jūsų Vardas parašė:

            😆 prajuokinai tu mane, dar isvadink vaiku, tokio zemo mentaliteto zmogui kaip tu, manau labai iprastas dalykas, kai nebeturi argumentu. Nors ir tavo argumentai, dauguma sudege jau.

            Pats uzvedi diskusija, bet leidiesi i tokius pasalinius dalykus, kaip metai ir sedejimas prie PC. Eksrasencu musio zvaigzde galbut busi, jei apie mane zinai daugiau nei as pats.

            Rimtai, paskaityk savo komentarus po kurio laiko kai atvesi, jeigu tau nepasidarys juokinga is saves, vadinas neturi humoro jausmo 😆 😆 😆

      • . parašė:

        Prisikabinai prie vieno žodžio,bet net ne tai yra esme.

  16. Kastytis parašė:

    iPhone vs Galaxy S5 nepriklausomas greičio testas:
    https://www.youtube.com/watch?v=oE8jHskLNfQ#t=208

    P.S. prisiminkite taip jūsų mėgstamus techninius parametrus ir palyginkite realų darbo greitį, jokių komentarų tik testas.

    • zet parašė:

      juokingas testas, bendra vaizda susidaryti galima, bet juokingas testas. Galiu lazintis,kad tiek ant pacio iphone ar to paties sg5 skirtingos pvz nuotraukos programeles, ar muzikos programeles atsidarytu skirtingu greiciu, cia ir itakos turi pvz kiek foto pateikiama i pradini ekrana, kiek resursu surenka is praedziu, ir kiek po to. Pvz viena aplikacija isijungimo metu gali kreiptis i koki servaka is pradziu, kita programele po kokio kliko.

      Bendra vaizda susidaryti galima, bet ne daugiau. Siaip grubiai veikia panasiai, abieju veikimas patenkinamas – praktiskai pilnai uztenka.

    • Jūsų Vardas parašė:

      😆 ir visai neturi itakos, tai, kad s5 yra full hd ekranas, o aifone tik iskraipytas hd. Ir tai, kad jis ant s5 daznai paspaudzia veliau, nei ant aifono.

      Susirask ju kameros testa, pamatysi, kaip nuotraukas lygina is skirtingu atstumu, vienos 4:3 fotkintos, kitos 16:9, nu zodziu phone arena man tai kazkokie moliai. Nemoka apzvalgu daryi ir isvis atrodo, kad ten zurnalistai bulvarinio lygio.

      Beja, kai skirtumas kelios mili sekundes, nematau jokio pointo palyginime. Ir tai atverte kelias programeles, o kur mesandzeris, kur adresu knygele, kur dialeris. Kur pats meniu vertimo palyginimas. Nezinau, testas tai kvailas.

      • Radioaktyvus parašė:

        Kastytis į tai ir norėjo atkreipti dėmesį, kad greičio skirtumas labai menkas, bet ant popieriaus Galaxy yra daug galingesnis.
        Tai kyla klausimas… Ko verti tada tie gražūs skaičiai ant popieriaus…

      • Jūsų Vardas parašė:

        Na, tai aisku, kam permoketi 1000lt, jeigu ne del idijotizmo, ypac kai protingesnius uz save vadini muzikais.

        Lazinosi, jeigu palygintume pigesni galaxy, gautume tuos pacius rezultatus, nors anas net 1000lt nekainuotu.

        Ir turetu tokia pacia kamera, bet vistiek geresni ekrana ir baterija + back mygtuka 😀

        • Radioaktyvus parašė:

          Viskas yra labai paprasta:
          Jeigu tau atrodo, kad iPhone yra nevertas savo kainos, tu jo tiesiog neperki. Ir viskas. Gyveni sau laimingas ir nesuki galvos.

          Bet būna žmonių, kurie galbūt neturi kur savęs realizuoti, galbūt jiems kažkas nesiseka gyvenime ir jie nelaimingi… Ir tada tokie žmonės eina į internetą ir pradeda rašinėti komentarus, kad patys pasijustų geresniais už kitus 🙂
          „Jūsų Vardas“, nieko neprimena?

        • Jūsų Vardas parašė:

          Jau galvojau pasaksi, kad tokie gyvenimo nuskriausti, perka aifonus. Bet kur cia tau prisipazinsi, tau nepamoina tarp muziku puslapyje komentuoti ?

          Isvis, kaip tu dar neatsiskyrei nuo zmonijos, toks vienas tobulybe, idealybe.

          Zinai kas man panasu, jeigu atvirai, kad tu adaptas. Visada rasai, patinka tas, bet nepatinka anas ir jokiu argumentu per sias pora dienu nepateikei. Tai jeigu tau nepatinka s5, kuris turi tiek geresne kamera, tiek ekrana, tiek baterija, tiek ramu daugiau nu ir apskritai tehcniskai jis geresnis, o del skonio jau cia kaip kam. Kodel tu komentuoji po diskusija apie tas vs tas ? Ko tu cia kisi avo trigrasi ten kur netavo supratimo lygiuj eina diskusija.

          Ir tarp kitko, s5 starte kainavo ~2600 lt, aifonas 3500 lt. Faking logik cia, kodel tu permoke beveik 1k lt, jeigu nesi idijotas.

  17. JEZUZ parašė:

    Neskaichiau visu komentaru, bet pastebejau, kad tie, kas turi iphonus, tai labai juos gina, kas turi androidus, tai gina androidus. Ash turiu ir ta, ir ta. Ir galiu pasakyti, kad abu shudai 🙂 Geriausias iki shiol turetas telefonas Samsung P310. Atlaike 5 metus, kol galiausiai priduso garsiakalbis, tai nebelabai eina kazhka girdeti, teko padeti i stalchiu. Po to seke Sony ericsson xperia mini pro ir dar iphone 5s. Nekenchiau apple nuo labai seniai, pykindavo nuo ju marketingines politikos ir t.t. Iphone turiu tik del tam tikru sumetimu, kad tureti 2 operacines sistemas ir butu galima ishbandyti appsu veikima. Iphonas yra skirtas zhmonems, kurie neturi fantazijos ir uzhdaryti dezheje. Uzhtenka pagalvoti kazhka paprasto ir tai tampa didzhiausias ishshukis iphonui. Tarkim man prireike ish kompo perkelti nuotraukas i telefona. Buvo tikras hemorojus. Mazha to, kompe nuotrauku rezoliucija 33 megapikseliai, pertvarkytos ish raw i jpg uzhima 15-20 MB per nuotrauka. Tai nezhiurint i visas mano kanchias i telefona nuotraukos buvo sukeltos sumazhintos bene 20 kartu (bent jau kai pashtu norejau ishsiusti, tai actual size rode 20 kartu mazhesni), o ir visu vardai pakeisti taip, kaip patogiau itunes programai… O ir apskritai- kas per ishsigimimas kazhka perkelineti i kita laikmena dar reikalingos papildomos programos. Tai chia paminejau pati papraschiausia dalyka. Iphonas, o ir visas apple kontora dirba vos ne religiniu principu- daryk taip kaip mes tau liepiam ir net nebandyk galvoti kitaip ar i shona, nes nieko neisheis. Kai ash su USB kabeliu galiu rasti kruva skirtingu brandu irenginiu ir juos jungti i kompa, tai idomu, ka ash galechiau su vienu tokiu USB kabeliu nuo Apple kontoros… Turechiau visishkai obolizuotis, permoketi uzh viska deshimteriopai, o ir dar likchiau stipriai apribotas nuo laisves.

  18. Ciuju heiteris parašė:

    Na turiu aš tą Jūsų mėgiamą iphone. Nepirkau jo ir gyvenime nepirkčiau, tiesiog darbe toki davė. Mano nuomone, tai pervertintas daiktas, bet nevermind nevadinsiu nieko idijotais ar dar kaip, kuriems negaila suploti 3k lt ir važinėt su toyota arba kašį žiūrėt per šilelį, bei pasakot pasakas kaip kažkam sunku karta į kelis, ar vieną mėnesį operacine išjungt įjungt aparato kuris kainuoja 1k lt pigiau:). Pasisakymai jog ios operacinė ideali man kelia juoką. Į savaitę tenka du vienu metu mygtukus laikyti, kad persikrautu ios. žinoma jei 3g ir wifi būtū išjungtas, tai būtu tikrai idealus aparatas net dvi dienas batarkė laikytu ir neužstrigtu, kai naršant internete kas nors paskambintu.


Kitos kategorijos naujienos