Dell pradeda prekiauti žaidimų konsole Steam Machine


alienware_alpha_steam_machine_680

2013 m. kompanija Valve pristatė žaidimų kompiuterių – konsolių koncepciją Steam Machine, paviešinta informacija apie specifikacijas, firminį kontrolerį ir operacinę sistemą. Tiesa, koncepcijos įgyvendinimas pasirodė ne toks paprastas, todėl naujienų srautas apie konsolę išseko.

Vis tik kompanija Alienware, kuri dar rugpjūčio mėnesį leido vartotojams rezervuoti kompiuterius su Steam OS, pristatė savo Steam Machine modifikaciją, kuri vadinasi Alienware Alpha.

Nors Alienware sprendimas debiutuoja anksčiau eilės kitų kompanijų analogiškų produktų, tačiau apžvalgininkai neskuba dalinti pagiriamųjų žodžių. Iš Alienware Alpha minusų minima didesnė nei Sony Playstation 4 kaina, lankstumo trūkumas (nėra galimybės keisti komponentų, lyginant su tradiciniais stacionariais kompiuteriais).

Bazinė Alienware Alpha versija turi 2 branduolių procesorių Intel Core i3-4130T, mobilią vaizdo plokštę nVidia GeForce GTX 860M su 2 GB GDDR5, 4 GB DDR3L operatyvios atminties, 500 GB kietą diską. Kaina – $549, arba 1510 lt be mokesčių (palyginimui, Playstation 4 – $399).

Už $899 (2470 lt be mokesčių) vartotojai gali įsigyti modelį su 4 branduolių procesoriumi Intel Core i7-4765T, vaizdo plokšte GeForce GTX su 2GB GDDR5 (modelis nenurodytas), 8 GB DR3L operatyvios atminties ir 2 TB kietu disku. Taip pat yra du tarpiniai modeliai už $699 ir $799.

Sistemos veikia su Windows 8.1, o po debiuto rinkoje į jas bus galima įdiegti Steam OS. Reikia pažymėti, kad eilė šių metų žaidimų reikalauja 4 branduolių procesoriaus, todėl baziniai Alienware Alpha modeliai netiks.

13 komentarai (-ų)

  1. Denis parašė:

    Pc cia sudeta i kompaktiska boxa, ne console

  2. zet parašė:

    galite paaiskinti: ” kad eilė šių metų žaidimų reikalauja 4 branduolių procesoriaus, todėl baziniai Alienware Alpha modeliai netiks.”

    1. Vienas branduolys gali dirbti su n giju. Pasiziurekite, kiek windozuose sukasi procesu, ir kiekvienas procesas gali turi po n giju. Ir musu 4 – 8 gijas palaikantys procai puikiai susitvarko. Idomumo deliai: https://eknowledger.wordpress.com/2012/05/01/max-number-of-threads-per-windows-process/
    http://blogs.technet.com/b/markrussinovich/archive/2009/07/08/3261309.aspx
    2. Zodis “Reikalauja” klaidingai pavartotas. Turi buti naudojamas “REKOMENDUOJA”, nes zaidimai optizuoti, ar bent naudoja 4 ar daugiau giju.
    3. Net ir jai zaidimai optimizuoti ant n giju, vistiek yra viena ar dvi gijos, kurios yra maxsimaliai apkraunamos, tad visgi zaidimu nasumas pagrinde priklauso nuo vieno branduolio stiprumo.
    4. Pats Core i3-4130T palaiko “Hyper-Threading”, tad procesorius gales dirbti vienu metu su 4 gijom. Tad puikiai atitinka zaidimu “reikalavimus”, o tiksliau – rekomendacijas, tureti 4 branduolius. http://ark.intel.com/products/77481/Intel-Core-i3-4130T-Processor-3M-Cache-2_90-GHz

    • thermal parašė:

      pats turbūt supranti, kad „4 threadings“ ir „4 cores“ yra du visiškai skirtingi dalykai. pritempinėti nereikia.

      šiaip iš Alienware geiminis kompas tik su Quad Core procesorium turi būti, galėjo nesikuklint.

      • zet parašė:

        to thermal: NERA visiskai skirtingi dalykai. Skirtingi fiziskam pasaulyje, bet programiniam dalyke (operacines lygmenyje) tai VISISKAI vienodi dalykai: operacine juos mato kaip 4 LOGINIUS brandulius ir elgiasi VIENODAI lyg butu 4 fiziniai branduoliai. O paskui kaip procas tvarkosi su gijomis, jau jo vidinis reikalas.

        • thermal parašė:

          su tavo teorinėmis prielaidomis visiškai sutinku:

          „pvz jei visi keturi branduoliai isnaudoti ~100% tai labai tiketina, kad papildomas branduolys/braduoliai nuims kruvio. Jei vienas ar daugiau branduoliu nepilnai apkraunami, tai tiketina, kad papildomas branduolys duos mazai naudos.“

          su tuo, kad jei OS mato 4 loginius branduolius, elgisis kaip su 4 branduoliais, irgi sutinku – čia nėra dėl ko ginčytis.

          kitas dalykas, jei yra 4 FIZINIAI branduoliai, ir 4 LOGINIAI branduoliai, galutinis rezultatas bus KITOKS. Aš būtent noriu akcentuoti galutinį rezultatą, o ne kaip OS elgiasi su CPU ir bando jį išnaudoti.

          jei 4 vairuotojams matyti keturi vienodos kokybės keliai, jie gali važiuoti bet kuriuo, bet gali būti, kad dviem keliais bus leidžiamas greitis 130 km/h, o kitais – tik 100 km/h, keliai dar kažkuriose vietose persipina (iš 4 tik 2 lieka), kaip core i3 su hyperthreading).
          Visi 4 vairuotojai atvažiuos tikrai ne tokiu pačiu laiku, kaip kad būtų 4 keliai po 130 km/h be jokių su persipinimų.

          • zet parašė:

            jei jau orentuojiesi i rezultata, tai orentuokis iki galo. Nes tada AMD vienos gijos branduolio galia ir Intel branduolio su hyperthreading’u galia skiriasi tiek, kad…. tad as sau zaidimams tikrai imciau geriau 2 branduoliu i7 topini, negu topini 4 branduoliu AMD 🙂 va tau statistikos: http://cpuboss.com/cpus/Intel-Core-i5-4200M-vs-AMD-A10-5750M. Matosi kad hyperthreading’as sitoje vietoje vos vos nusileidzia realiems branduoliams. Bet cia priklauso nuo to, ar dalinasi gijos resursais. Tad teoriskai prie tam tikru salygu gali atitikti vos ne 100%. Minimaliais – apie 30% antro branduolio galios. Kadangi zaidimai turi (ar tiksliau turejo iki siol) pagrindine 1, arba 2 gijas, tai branduoliai kiti reikalingi tik kaip kruvio nuemimo funkcijos nuo pagrindinio branduolio/branduoliu.

            sakau praiktiskai, kad jei rasoma , kad zaidimai „reikalauja“ 4 branduoliu, tai reiskia, kad turi minimum 3 gijas, arba buvo tiesiog testuota su tokiais procesoriais. Ir ivis, zodis „reikalauja“ netinka. Nes pvz zaidimas reikalauja drtx 11, tai ir reiskia, kad su mazesne versija nepasileis. Siuo atveju zaidimai turi eiti ir ant vieno branduolio proco, jei jam galios uzteks.

          • zet parašė:

            pasitaisau, turejau omeny i5 🙂

          • zet parašė:

            ir pasitaisau, kad dalinasi ne gijos, bet branduolio resursais 🙂

    • arnas parašė:

      Esme yra tokia: kelioms tiksliai PROGRAMINEMS gijoms optimizuotas zaidimas realiai niekas nezino, nes paprastai zaidimai yra uzdaro kodo ir negali paimti ir pasiziureti i vidurius. Kitavertus, atliekant eksperimentinius testavimus, yra nustatyta, kad daugumai zaidimu geriausiai CPU prasme sparta „skeilina“ iki 4 fiziniu branduoliu. Kiek ju bus po to dideles reiksmes jau nebeturi. Teoriskai, 4 branduoliu procesorius su hyperthradingu, kas yra 8 „virtualus“ branduoliai OS prasme, turetu veikti greiciau nei paprastas 4 branduoliu. Bet praktika tokia, kad zaidimuose hyperthreadingas duoda mazai naudos del to, jog skaiciavimu didele dali sudaro floating point operacijos, o ne integer, ant ko hyperthreadingas kartais prideda iki 30% nasumo. O jei ziureti statistiskai, tai yra vienetai zaidimu, kuriems objektyviai reikia tu 4 branduoliu, paprastai auksto daznio 2 branduoliu kuo puikiausiai pakanka, nes dauguma load’o vistiek eina ant GPU.

      • zet parašė:

        tai uztenka paziureti branduoliu apkrovas bei apkrovu pasiskirstymus zaidimu metu.

        • zet parašė:

          pvz jei visi keturi branduoliai isnaudoti ~100% tai labai tiketina, kad papildomas branduolys/braduoliai nuims kruvio. Jei vienas ar daugiau branduoliu nepilnai apkraunami, tai tiketina, kad papildomas branduolys duos mazai naudos.

          • zet parašė:

            tiesa dar priklauso nuo pacios programines architekturos. Pvz jei zaidimas turi tik 2 gijas, tai daugiau negu 2 branduoliai netures absoliuciai jokios naudos. Dar priklauso, kiek programa diferencijuota. Pvz jei viena ar dvi gijos suvalgo 80% visos skaiciavimo galios, tai programa praktiskai orentuota tik i dvi gijas. Kitaip tariant, kuo santykinai mazesne dali sudarys „stipriausia“ (daugiausiai branduolio resursu reikalaujanti) gija, tuo labiau programa bus „draugiska“ daug branduoliu turintiems procesoriams.


Kitos kategorijos naujienos