Facebook nuo šiol mus vadins „žmonėmis“, o ne „vartotojais“


FB Margaret Stewart 680

Kompanija Facebook nusprendė peržiūrėti savo bendravimo su socialinio tinklo naudotojais ir reklamos partneriais politiką, kad komunikacija būtų „žmoniškesnė“. Tai reiškia, kad Facebook vartotojai nuo šiol bus vadinami „žmonėmis“, rašo Silicon Angle.

Kompanijoje taip pat sukurta „užuojautos komanda“, kuri padės dizaineriams ir inžinieriams suprasti, ką reiškia būti Facebook naudotoju arba kompanija, kuri sumoka socialiniam tinklui Facebook už reklamą.

Apie naujoves papasakojo Facebook produktų dizainerė Margaret Gould Stewart. Jos teigimu, Facebook jau perdarė visą darbinę vartotojo sąsają. Dabar vietoje „vidutinis vartotojų skaičius“ bus parašyta „vidutinis žmonių skaičius“.

Kodėl Facebook nusprendė, kad vartotojams nepatiko būti taip vadinamiems? Facebook atstovė atsakė taip:

„Kažkas kartą pasakė: užtenka iš aukšto žiūrėti, tarsi vienintelė kitų žmonių egzistavimo priežastis – naudotis tavo rankų darbo vaisiais. Jie turi savo gyvenimus ir kitų darbų be to, jog naudotųsi tavo produktu, todėl pirmuoju žingsniu žmogiškesniu darbo link turėtų tapti pripažinimas to, kad jie yra žmonės.“

Galbūt vietoj to, kad vien tik keistų terminus, Facebook vis tik įsiklausytų į socialinio tinklo naudotojų pageidavimus ir pagaliau įdiegtų mygtuką „Dislike“, nepaisant įvairiausių bandymų pateisinti, kodėl jo nereikia?

Vienas komentaras

  1. Andrius parašė:

    Gal nėra apie ką rašyti ? Niekaip nesuprantu kas čia yra tokio, kad būtų verta naujienos.


Kitos kategorijos naujienos