Planšetofonų pardavimai auga kaip ant mielių


Galaxy-Note-3-vs-iPhone-5s-680

Kompanijai Yahoo priklausanti analitikų firma Flurry peržvelgė planšetofonų segmento plėtros tendencijas. Analitikai pastebi, kad šios kategorijos produktų pardavimai didėja sparčiau, nei kitų įrenginių.

Per 2014 m. planšetofonų paklausa išaugo 148%, o tokiu augimu negali pasigirti nei išmanieji telefonai, nei planšetiniai kompiuteriai. Didelių, apie 10“ ekraną turinčių planšečių pardavimai krito 20%, tuo tarpu nedidelių – padidėjo 14%. Išmaniųjų telefonų su ekranais ne didesniais nei 5“ pardavimai per metus augo 38%.

phablets-growth-2014-2015-by-flurry

Analitikai pastebi, kad planšetofonų turimi dideli ekranai vartotojams leidžia patogiai peržiūrėti multimedia turinį, tame tarpe ir filmuotą medžiagą. Populiariausiomis kategorijomis yra sportas, naujienos/žurnalai, muzika, pramogos. Sporto programėlių populiarumas planšetofonuose per metus didėjo net 427%.

phablets-growth-2014-2015-by-flurry-01

Dėl planšetofonų populiarumo nukentėjo ne tik planšetiniai kompiuteriai, tačiau ir mobilus naršymas apskritai. Internete planšetofonų vartotojai naršo tik 12% prieš šių mobilių įrenginių praleidžiamo laiko, o likusius 88% praleidžia mobiliose programėlėse.

4 komentarai (-ų)

  1. Jūsų Vardas parašė:

    Tiems kurie verkia del dideliu ekranu, galima butu adresuoti fraze „in your face bitches“

    Kazkokia alergija tokiems, ateina paverkti, kad ekranas perdidelis, branduoliu perdaug ir pns. Nors vistiek nepirks.

    • ITfanboy parašė:

      Aš irgi buvau pesimistas, bet kai pabadižiau tai dabar niekaip negrižčiau prie mažesnio ekrano 😀

  2. lempa parašė:

    isvis, telefonai skirtingi gaminmi kad atitiktu tam tikro zmogaus poreikius, o tam kuriam jis netinka eina zyzia ir verkia…


Kitos kategorijos naujienos