iPad pardavimai vėl smuko, bet Apple vilties nepraranda


iPad_Pro_processor_A8X-680

Kompanijos Apple ketvirčio ataskaita leido aiškiai suprasti, kad iPhone yra pagrindinis pajamų šaltini, 2015 m. I ketvirtį atnešęs 69% visų pajamų, tuo tarpu iPad galėtų tapti akmeniu po kaklu, jei neatneštų apie 10% visų pajamų.

Per praėjusius tris mėnesius buvo parduota 12,6 mln. iPad, kurie uždirbo $5,4 mlrd. 2014 m. IV ketvirtyje buvo parduota 41% daugiau, tuo tarpu prieš metus – 23% daugiau.

Atitinkamai pajamos iš iPad susitraukė 40% ir 29%. Tokiu būdu, iPad pardavimai smunka netgi labiau, nei visos planšetinių kompiuterių rinkos.

Bandydamas šiek tiek užmaskuoti ne visai gražią dinamiką, Apple vadovas Timas Cookas vartotojo žodį „kanibalizaciją“, tačiau šis reiškinys jo nelabai jaudina, kadangi vartotojai renkasi būtent Apple, o ne kitų kompanijų produktus.

Tarp tamsių prognozių atsirado vietos ir pozityviems momentams. Per praėjusį ketvirtį Kinijoje ir Japonijoje buvo parduotas rekordinis iPad kiekis. Be to, net ir po penkerių metų iPad išlieka planšečių rinkos lydere. iPad labai domisi ir verslas, tuo tarpu apklausos rodo, kad apie 77% vartotojų savo planšete pasirinktų iPad.

Daugelis iPad pirkėjų praėjusį ketvirtį pirmą kartą įsigijo Apple prekės ženklu pažymėtą planšetę. JAV šis skaičius sudarė 40%, o Kinijoje – 70%. Timo Cooko teigimu, prisotintose rinkose tokių tendencijų nėra. Be to, Apple labai svarbu vartotojų pasitenkinimo lygis – tarp iPad naudotojų šis rodiklis sudaro beveik 100%.

Kada iPad pardavimai vėl pradės augti, Apple vadovas nesiryžo prognozuoti, tačiau jis įsitikinęs, jog tai kada nors būtinai įvyks, tuo tarpu kompanija ir toliau investuos į firminių planšečių tobulinimą.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos