42% lietuvių tiesioginį bendravimą pakeitė elektroniniu


Lenovo-Yoga-Tablet-680

Sparčiai besivystanti skaitmeninė aplinka ir nauja realybė aktyviai įsijungia į kovą dėl vartotojų dėmesio. 42 proc. lietuvių yra įsitikinę, kad gyvą bendravimą jau išstūmė elektroninis.

Lietuva šiuo klausimu yra Baltijos šalių viduryje – taip galvojančių latvių yra 34 proc., estų – 54 proc., Europos Sąjungos vidurkis siekia 52 proc. Tokias tendencijas rodo bendrovės „Nielsen“ 2014 m. III ketvirtį atliktas skaitmeninės aplinkos įtakos vartotojams tyrimas.

Laisve būti visur ir visada prisijungus prie interneto ryšio mėgaujasi 49 proc. lietuvių, 38 proc. latvių, 31 proc. estų ir 66 proc. Europos Sąjungos gyventojų.

Net 65 proc. Lietuvos vartotojų sako mėgstantys neatsilikti nuo naujienų, o 29 proc. vaizdo programas laiko svarbia gyvenimo dalimi. Televizorius vis dar yra pagrindinis žmonių palydovas kasdienėje veikloje. 69 proc. lietuvių prioritetą skiria televizijos žiūrėjimui pagal programoje numatytą laiką.

56 proc. televizijos naujienas seka leisdami laiką su šeima, o 71 proc. prie televizoriaus ekrano sėdi būdami vieni namiškiams išvykus. Pusryčių, pietų ar vakarienės metas nėra išimtis – 59 proc. lietuvių neįsivaizduoja valgymo proceso be televizijos bent jau kaip papildomo garso takelio.

Tačiau net ir giliai įsiskverbusiam į vartotojų kasdienybę televizoriui vis dažniau tenka vartotojų dėmesiu dalintis su kitais naujaisiais prietaisais ir jų funkcijomis. 45 proc. gyventojų žiūrėdami televiziją kartu naršo ir internete, 18 proc. apie tai diskutuoja socialinėje žiniasklaidoje.

49 proc. vartotojų Lietuvoje mano, kad vaizdo programoms geriausia rinktis didžiausią įmanomą ekraną, o kol kas tik 19 proc. patogu tai daryti naudojant mobilųjį prietaisą. 40 proc. vartotojų planšetė tokia pat patogi kaip ir personalinis ar nešiojamasis kompiuteris.

Vienas komentaras

  1. Jūsų Vardas parašė:

    Gili uzuojauta tiems televizijaholikams, gaila tokiu silpnaprociu dar like. Pasileidi lietuviska televizija, tai nematai ka ziureti. Kai net per zinias parodo 3 reklamas .. Visur tik mirga marga musu padvalines zvaigzdutes, laidos apie papus, skirybas ir vestuves, skandalai po skandalo. Renkamas desimtukas idijotu, kuris labiau adaptavesis. Erotiniu masazu ir kitokios pronografijos POP kultura.

    Ant vienos, na pagal skoni, dvieju ranku pirstu laisvai galimasuskaiciuoti lietuviskos televizijos rodomas laidas ar projektus, kurie nebukina.


Kitos kategorijos naujienos