Apple pristatė Spotify konkurentą – muzikos transliavimo tarnybą Apple Music


apple-tim-cook-jimmy-iovine-apple-music-680

Renginyje WWDC 2015 kompanija „Apple“ pristatė muzikos paslaugų transliacijų platformą, apie kurią netilo kalbos keletą pastarųjų mėnesių.

„Apple“ paslauga vadinsis „Apple Music“, o jos prenumerata kainuos 10 dolerių per mėnesį. Tarnyboje veiks specialus algoritmas, kuris galės nuspėti patinkančias dainas, rašo The Verge.

„Apple“ katalogą sudarys apie 30 mln. muzikinių kompozicijų. Kaip ir konkuruojančiose tarnybose, „Apple Music“ bus kuruojamas rankiniu būdu. Balso asistentas „Siri“, esant reikalui, padės surasti norimą dainą arba grojaraštį.

Iš Niujorko, Los Andželo ir Londono transliacijas vykdys radijo stotis „Beats 1“: vartotojai girdės ne tik muzikos transliacijas, tačiau ir interviu su studiją aplankysiančiais atlikėjais.

beats-one-apple-music-680

Funkcija „Connect“ leis muzikantams su savo gerbėjais dalintis turiniu, tokiu kaip fotografijos, naujų dainų žodžiais, vaido klipais ir t.t. Šį turinį vartotojai galės pažymėti kaip patinkantį (Like), pasidalinti su draugais per socialinius tinklus.

„Apple Music“ turės ir brangesnį planą šeimai „Apple Family“ (14,99 JAV dolerio), kuriuo galės naudotis iki šešių žmonių, o abi versijas bus galima tris mėnesius bandyti nemokamai.

„Apple Music“ pradės veikti birželio 30 dieną 100 valstybių. „Apple“ žada muzikos paslaugą teikti ir kitose platformose – bus išleistos ir „Android“ bei „Windows“ „Apple Music“ programėlės.

Šaltinis: 15min.lt

2 komentarai (-ų)

  1. ad parašė:

    Wow revoliucija tiesiog

  2. Arvydas parašė:

    o turėtų būt revoliucija? negali tiesiog išleist analogiškos į kitus paslaugos, kad būtų didesnė konkurencija ir tiek?


Kitos kategorijos naujienos